sobota, 30 lipca 2011

powrót do domu

Nareszcie ! Jestem już u siebie w domu , w łóżku pisząc pierwszą po przyjeździe notkę , spoglądając co chwilę na rozwój akcji w filmie i wpatrując się w oczy mamy , która pewna jest , że się na nią patrze ale nie chce tego po sobię poznać , mam marzenia - jak każdy . Ale o tym kiedy indziej ; ) W tej notce zapoznam was troszkę z moim planem na najbliższe dni . A mianowicie :
niedziela - idÄ™ z mamÄ… na zakupy , głównie w celach kosmetycznych i zakupienia butów bÄ…dź też czegoÅ› innego . 
poniedziałek - sprzątanie pokoju .
wtorek - chyba idziemy do kina z AngelikÄ… i KamilÄ… . ( Naznaczony )
środa do niedzieli - na razie dni wolne ale z czasem to pewnie się to zmieni .
Także to taki krótki spis treści moich , zadań ` czy też czynności do wykonania . Ja idę już spać ponieważ jestem niesamowicie zmęczona . O 21 byliśmy już tu , potem poszłam się kąpać i dopiero przed chwilą wyszłam . Pozdrawiam was bardzo serdecznie i zapraszam na jutrzejszą , ciekawszą notkę.


 
miłych snów .

2 komentarze:

  1. hej.
    jeżeli przyczyną tego zawieszenia fotobloga jest to, ze ktoś napisał, zę będzie on zastrzeżony cenzurą do 28 itd.
    To wiedz, zę to napisał ktoś dla zartu i prowadz fotobloga dalej.
    To zrobiła taka moja znajoma, bo zobaczyła cie u mnie z znajomych.
    jakbyś mogła niempublikowac tego wpisu, bo ona to przeczyta. czekam na nastepne notki.
    Powodzenia;**

    OdpowiedzUsuń
  2. nie , to jednak nie twoja znajoma . jak wchodzisz na mojego photobloga , to wchodzi Ci hasło ,a ja go nie znam . to administrator zablokował mi bloga . ; \ .

    OdpowiedzUsuń