sobota, 23 lipca 2011

tonight

Witam was serdecznie kochani w ten nieco zimny koniec dnia jakim jest 23 lipca . Dla mnie nic szczególnego nie wiążę się z ta datą , ale to może właśnie dziś ktoś ma urodziny , to może dziś ktoś ma swoje święto , rocznicę albo jakieś inne ważne okazje , żeby świętować właśnie dziś . Rodzina pewnej brytyjskiej piosenkarki na pewno nie jest w takim dobrym humorze jak ja więc najpierw zacznę od tego . To dziś od przedawkowania narkotyków zmarła Amy Winehouse . Nie byłam jej zagorzałą fanką ale jednak to jakaś część muzyki - czyli tego co kocham . Cóż , przykro mi . A teraz o dzisiejszym dniu . Jak wicie dziś było zwiedzanie , a potem pizza na obiad . przepyszna prosto z restauracji ! Potem wróciliśmy i napisałam notkę . Nie wiem dlaczego ale miałam wewnętrzną potrzebę pojechania na basen . Tak mi się chciało , że nie wiem co . W końcu po wielu prośbach pojechaliśmy . Godzinka szybko minęłam po czym dom , kolacja i oglądanie telewizora . Aha , zapomniałam wam powiedzieć . Złapaliśmy dwa polskie kanały TVP 1 i TVP 2 . Super , bo wreszcie można czegoś normalnie posłuchać i pooglądać . Dobrze kochani trzymajcie się kochani cieplutko , bo mnie jakoś głowa boli i się źle czuję więc idę się położyć . Na koniec zdjęcie , które znane wam jest bardzo dobrze , tylko w jakości jaką posiada moja komórka . Tylko to jedno udało mi się przesłać . Kocham was . ; *


PS : dziękuję wam bardzo serdecznie za wejścia , komentarze oraz oddane głosy w ankiecie .

miłych snów .

2 komentarze:

  1. to jest o wiele lepsze niż poprzednie - to w złej jakości . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję . pozdrawiam również ; )

    OdpowiedzUsuń