piątek, 15 lipca 2011

pada(m)

Witam was bardzo serdecznie , kochani . Jak w tytule zła pogoda doszła także do mnie , czyli do Beskid . Szczerze powiedziawszy , to miałam w planach się opalać a tu pada ... Nie dobrze , nie dobrze .
Dziś przyjeżdża mama , głównie w celach przekazania nam pieniędzy oraz odpoczęcia po pierwszym tygodniu pracy w pracy . Z tego co z nią rozmawiałam , to wszystko jest ok i żadnych problemów nie ma , także się ciesze . Dzisiejszy dzień i to pewnie cały przesiedzę przed komputerem , reklamując mojego bloga .
A właśnie co do bloga . Wejść nabiliście mi już 4680 , komentarzy napisaliście 186 . Jestem wam bardzo wdzięczna za to więc DZIĘKUJĘ . Wiem , że samo dziękuję nie wystarczy więc postanowiłam zorganizować konkurs , co o tym myślicie ? Więcej szczegółów w kolejnych notkach . Macie jakieś pomyły na nagrody ?
 ; ) A pod ta notką zdjęcia z serwisu loveit - letnie inspiracje .





Pozdrawiam serdecznie !

4 komentarze: