czwartek, 7 lipca 2011

i`m here

Witam was serdecznie kochani w nieco zimny koniec dnia jakim jest 7 lipca . Jeżeli chodzi o mnie to aktualnie znajdujÄ™ siÄ™ już na miejscu . Domek okazaÅ‚ siÄ™ sporo Å‚adniejszym niż przypuszczaÅ‚am . Można by nawet rzec , że jest przepiÄ™kny . Sam ksztaÅ‚t domku w którym siÄ™ znajdujÄ™ i piszÄ™ dla was notkÄ™ jest trójkÄ…tem . Ma dwa piÄ™tra oraz piÄ™kny i sÅ‚odki malutki balkonik na którym mam zamiar   przesiadywać kolejny miesiÄ…c . Ponieważ okazaÅ‚o siÄ™ , że spÄ™dzÄ™ tutaj jednÄ… drugÄ… wakacji czyli caÅ‚y lipiec ! Internet jest , przyroda na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki także jest OK ! Po prostu gratulujÄ™ sobie sama tego , że tu jestem , jest tutaj cudownie ! Także to tyle jeżeli chodzi o powitanie tegorocznej wakacyjnej przygody . Teraz troszkÄ™ o blogu . ZachÄ™cam was bardzo serdecznie do komentowania , ponieważ przez to wyrażacie swojÄ… opinie na temat mojej osoby oraz tego bloga . Ja jestem bardzo ucieszona faktem  komentarzy od was . Wyrażacie przez to to co chcecie mi powiedzieć . Ja po prostu to LUBIĘ ! Mam nadziejÄ™ , że pod tÄ… notkÄ… znajdzie siÄ™ troszeczkÄ™ sugestii i opinii ponieważ mam dla was pytanie : Czy macie jakieÅ› sugestie na temat wyglÄ…du bloga ? Chcecie w ogóle jakiekolwiek zmiany czy wolicie , żeby byÅ‚o tak jak jest ? Zastanawiam siÄ™ , bo może pomożecie mi w dostosowaniu wyglÄ…du bloga . LiczÄ™ na was ! Także ta część dotyczy bloga i jego wyglÄ…du . Kolejna część bÄ™dzie dotyczyÅ‚a wejść . Jest ich bardzo dużo bo ponad 4200 ale liczÄ™ na wiÄ™cej ! Mam nadziejÄ™ , że do poniedziaÅ‚ku uzbiera siÄ™ ich 4500 ? Bardzo mi na tym zależy także bardzo was proszÄ™ i jednoczeÅ›nie dziÄ™kujÄ™ ! To chyba wszystko co miaÅ‚am wam do przekazania na tÄ… chwilÄ™ . Na koniec notki mam dla was zdjÄ™cie Angeliki , które bez wÄ…tpienia nie podlegajÄ… jakiejkolwiek negatywnej ocenie . Po prostu mi siÄ™ podoba i mam nadziejÄ™ , że wam też ! Także ja koÅ„czÄ™ bo ledwo co przy latarce z laptopem na kolanach siedzÄ™ i mogÄ™ pisać . Bo wszyscy już dawno poszli spać co mnie niezmiernie dziwi . Także do jutra - do ciekawszej notki !




PS zapraszam serdecznie  http://andziaaaa.blogspot.com

pa pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz