niedziela, 17 lipca 2011

Coca Cola

Cześć ! Nudy , nudy i jeszcze raz nudy ... Wszystko to otacza dziś moją osobę . Mam więc czas na napisanie notki zawierającej troszkę więcej tekstu niż zwykle . Wykorzystam to pisząc o konkursie , który mam zamiar w najbliższym czasie zorganizować . Pisze o nim , piszę ale nadal nie ma żadnych szczegółów więc dziś zdradzę troszkę więcej niż to , że taki konkurs będzie . Postanowiłam wzmocnić swoją aktywność i popularność w internecie dlatego też w ogóle pomyślałam o takiej formie marketingu . Nie tylko ja na tym skorzystam ale także wy , bo przecież konkurs to i nagrody , moi drodzy . ; ) Z waszej strony nie dostałam żadnej odpowiedzi więc szczerze powiedziawszy nie wiem , czy chcecie ten konkurs ? Proszę was bardzo serdecznie - dajcie jakiś znak bo nie wiem , czy podoba wam się coś takiego . Także póki co to chciałabym znać wasze zdanie na ten temat . Czy macie jakieś propozycje na nagrody ? Proszę was bardzo serdecznie o odpowiedź pod tym wpisem . Inne nie będą akceptowane . Tytuł notki czyli Coca Cola odnosi się do wczorajszych zakupów . A mianowicie kupiłam sobie puszkę Coli na której był piękny rysunek bądź też tekst . Bardzo mi się to spodobało więc zrobiłam zdjęcia i dam wam je pod tą notką . Trzymajcie się kochani cieplutko !


PS : DZIĘKUJE SERDECZNIE ZA 5000 ! Kocham was ! < 3
PS 1 : zapraszam serdecznie : http://andziaaaa.blogspot.com/ .


chill and have fun !

2 komentarze: