czwartek, 14 lipca 2011

ankieta

Witam was serdecznie kochani w kolejnej odsÅ‚onie mojego bloga . W każdej dotychczasowej zmianie czegoÅ› mi brakowaÅ‚o , coÅ› byÅ‚o nie tak . W tej , aktualnej zmianie również mi coÅ› nie pasujÄ™ . Nie wiem , co wiÄ™c nie wiem  co i jak mogÄ™ zmienić . PostanowiÅ‚am wiÄ™c ogÅ‚osić oficjalnÄ… ankietÄ™ na mojej stronie . BÄ™dzie ona dotyczyÅ‚a oczywiÅ›cie zmiany wyglÄ…du bloga . A konkretnie czy ta zmiana , którÄ… teraz widzicie jest dobra , czy lepiej gdyby caÅ‚e tÅ‚o byÅ‚o biaÅ‚e , tekst czarny a nagłówek byÅ‚by kolorowy ? Wasze opinie przyjmuje w gÅ‚osach w owej ankiecie oraz jak zwykle w komentarzach . Zapraszam was serdecznie do udziaÅ‚u w niej , ponieważ w wiÄ™kszej części pod uwagÄ™ bÄ™dÄ™ braÅ‚a wÅ‚aÅ›nie tÄ… ankietÄ™ . Tymczasem ja po woli zabieram siÄ™ za jedzenie obiadu oraz opalanie . A co do wczorajszego to o dziwo sÅ‚oÅ„ce byÅ‚o aż do godziny 18 wiÄ™c te parÄ™ godzinek leżaÅ‚am na tym sÅ‚oÅ„cu i chyba coÅ› z tego wyszÅ‚o . Tak gdzieÅ› okoÅ‚o godziny 16 napisze do was , dÅ‚ugÄ… i refleksyjnÄ… notkÄ™ o moim wielkim tego rocznym wakacyjnym marzeniu . BÄ™dzie co czytać także zapraszam serdecznie w godzinach popoÅ‚udniowych . 15-16-17 . Pozdrawiam !

  
 
Miłego dnia !

2 komentarze:

  1. Mi osobiście się podoba, tylko zmień napis na tym obrazku na górze na jakiś ciemniejszy, bo za dużo nie widać. I zmień jeszcze kolor, tam gdzie jest archiwum itd. A tak w ogóle to masz błąd w tu mnie znajdziesz, zjadłaś literkę A ; d. Zgapiłaś to ode mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko xd. To szukaj, ja mam ponad 500-600 obrazków w takim specjalnym folderze, więc ja nie narzekam, że nie mam jakiego zdjęcia wrzucić na bloga, zawsze narzekam, bo nie wiem jaki wybrać xd. Tak ; D

    OdpowiedzUsuń