niedziela, 24 lipca 2011

lustrzanka

Hej ! Jak zdążyliście bądź też nie zauważyć po prawej stronie w zakładce linki dziś dodałam kolejny . Jest to mój nowy , świeżutki photoblog . Założyłam go z wielu powodów , ale nie będę wam pisać bo kolejny raz mnie głowa boli . Nie wiem dlaczego ale od wczoraj co wieczór . Chociaż to są góry . Pogoda zmienia się tu z minuty na minutę . Teraz jest mgła i póki co deszczu teraz ani cały dzień nie było ale w nocy czy jutro znowu może padać , bądź też może być tak, że będzie piękne słoneczko . Przygotowałam dla was zdjęcia aparatów a zarazem zdjęcia słonecznej pogody . Zdjęcia wyrażające lato , zadowolenie , uśmiech . Zapraszam serdecznie do oglądania .

 
 
PS : tu macie link do mojego oficjalnego konta na photoblogu :  

PS 1 : dziÄ™kujÄ™ wam serdecznie za wejÅ›cia , komentarze i za wszystkie oddane gÅ‚osy w ankiecie . 

dobranoc !

2 komentarze: