środa, 13 lipca 2011

Demi Lovato - Skyscraper

Szczerze to nie miałam w planach pisania kolejnej notki ale doszła do mnie informacja o nowym teledysku Demi Lovato . Bardzo ją lubię , czasami zastanawiam się czy nie bardziej od Honey chociaż czy ja wiem ? Mniejsza o to . Przygotowałam dla was ową piosenkę . Na razie bez teledysku ponieważ nie ma go jeszcze w sieci i nie wiem kiedy będzie . Jak tylko się pokaże to obiecuję opublikować go na moim blogu . Natomiast dziś , na blogu A . znalazło się zdjęcie lakierów do paznokci , które sobie zamówiła . Od pierwszej chwili spodobał mi się ten niebieski więc pisze do niej niech mi go zamawia . Ale mówię wam - cudo ! Zresztą zdjęcie pod wpisem . Dogadałyśmy się tam jeszcze w sprawie żeli pod prysznic i puderniczek . Nie wiem , zobaczymy co tam z tego wyjdzie , ale lakier chcę mieć !  Także owy materiał pod postem . Ja już spadam z komputera a was zapraszam do komentowania ! Trzymajcie się cieplutko !



 
 
dobranoc !

7 komentarzy:

  1. Piękne kolory lakierów ;)

    Zapraszam do mnie i BARDZO PROSZĘ obserwuj mój blog ;) Z góry dzięki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczę co da się zrobić . pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://imageshack.us/photo/my-images/808/obrazub.png/ w zasadzie to nie jest puderniczka, tylko tak wygląda jak się zamknie . Tutaj masz link, żeby sobie zobaczyć jak to wygląda.
    Ja tam Lovato nie lubię jakoś xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. aha . a nie , to ja taką gdzieś mam też z avonu chyba . także nie dzięki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst piosenki Demi jest piękny, ale te jej wyjce nie do zniesienia ..

    u mnie news zapraszam:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  6. o troszkę tak . dziękuje za komentarz. ;p

    OdpowiedzUsuń