piÄ…tek, 22 lipca 2011

change the appearance of a blog part II

Cześć wszystkim . Przepraszam , że powiadomiłam was o mojej nieobecności , której jak sami widzicie nie ma . Nie wiem , napisałam to przez tymczasowy brak weny . Próbowałam wczoraj i przed wczoraj ale nic nie udało mi się napisać . Dziś jako taką ochotę do pisania mam . Także nie , od dziś notki będą regularnie . Co prawda nie dwa , czy trzy razy dziennie ale raz na dzień coś tam dla was naskrobię . Jak widzicie zmieniłam troszkę wygląd bloga . A mianowicie utworzyłam tak zwane , strony ` na blogu . Na razie mam tylko trzy ale w najbliższym czasie spróbuję tam coś dołożyć . Nie chcę przekładać całego paska bocznego na ową cześć więc muszę się wykazać oryginalnością i wstawić to tam . Zatwierdzona całość powinna ukazać się najpóźniej we wtorek .Dziś nie robiłam nic poza siedzeniem przed komputerem i graniem na nim . Także nic ciekawego odnośnie mojej osoby oraz spędzania czasu . Jak wiecie leje i w tym tygodniu nie zapowiada się na poprawę . Nie będę wam zanudzać i żegnam was - trzymajcie się kochani ! A na miły koniec tej notki inspiracje z serwisu love it , w którym możecie oglądać mój profil ( pod likiem : http://www.loveit.pl/profil/nikaa ) . Zapraszam serdecznie !







pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Heeeej;p

    dawno mnie tu nie byłoooo, ale widzę, ze się 3masz...

    Wygląd bloga mi się podoba, chociaż mogłabyś w nagłówku dać jakieś zdj.

    Pozdrawiam.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem . pracuje nad tym . pozdrawiam ; dd

    OdpowiedzUsuń