piątek, 15 lipca 2011

Official video

Hej . Cały dzisiejszy dzień jest nudny i monotonny . Ale czego mogłam się spodziewać po tym , jak po wstaniu z łóżka lało a na niebie unosiła się gęsta i obszerna mgła ? Także nic dziś nie robiłam i co najgorsze nic robić nie będę . W tej notce chciałam was zachęcić do oddawania głosów w ankiecie znajdującej się po prawej stronie bloga . Owe głosowanie trwać będzie jeszcze 6 dni i od tego jakie będą jego wyniki zależy to , czy zmienię obecny wygląd bloga czy nie . Bardzo sobie cenie wasz głos więc dlatego taka ankieta znajduje się na blogu . Chciałabym was także zachęcić do oglądania OFICJALNEGO TELEDYSKU HONORATY HONEY SKARBEK - RUNAWAY . Owy materiał znajduje się na kanale HoneyVEVO na YouTube . Wy już pewnie go widzieliście ale zapraszam gorąco do ponownego odsłuchania .
Tym razem to już wszystko co mam wam do powiedzenia , oczywiście poza konkursem , który mam zamiar w najbliższym czasie ogłosić . Jak wspomniałam w poprzedniej notce info będzie później . Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do oddawania głosów w ankiecie oraz do komentowania !

                     

PS: Macie jakieś pomysły na nagrody w konkursie ?
PS 1 : zapraszam serdecznie : http://andziaaaa.blogspot.com/ .
PS 2 : zapraszam serdecznie:  http://www.honorata-skarbek.com/ .

miłego oglądania !

2 komentarze:

  1. Trochę mnie ona wkurvia !
    Zapraszam do mnie:
    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy ma swoje zdanie . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń