środa, 27 lipca 2011

miasto

Witam was wszystkich serdecznie . Dzisiejszy i wczorajszy dzień zaskoczył mnie na maxxxxxa . Aktualnie liczba obserwatorów mojego bloga wynosi siedem . Codzienne wyświetlenia tego bloga sięgają nawet liczby stu ! A komentarze wahają się od trzech do siedmiu i nawet więcej ! Nawet nie wiecie jak jestem wam z tego powodu wdzięczna . Oczywiście jedną z możliwości odwdzięczenia się jest zorganizowanie przez mnie konkursu , co nastąpi ale na początku sierpnia , bo sami wiecie . Tyle , odnośnie dnia wczorajszego . Natomiast dziś około godziny 11 wybraliśmy się na miasto busikiem . Co prawda sam transport trzy złote w jedną stronę więc troszkę dużo ale i tak warto było pojechać ten ostatni raz do miasta jakim jest Milówka . Nie wiem , może ktoś kojarzy ? Za dużo nabytków dziś nie zyskałam ponieważ jechaliśmy tam głównie w celu pójścia do apteki oraz kupienia jedzenia , ponieważ jak wspomniałam ( kiedyś ; > ) , tu gdzie ja się aktualnie znajduję jest tylko jeden sklepik , w którym nie koniecznie wszystko jest . Jedną z tych rzeczy , które dostało się mojej osobie to gazetka POPCORN , której nie czytam , ponieważ ja preferuję BRAVO . Ale wiecie cały ten tydzień ma lać więc taka a nie ina gazetka nie robi mi zbytniej różnicy . A poza tym BRAVO będzie dopiero w następny wtorek . ; (
Na dzisiejszą notkę przygotowałam dla was głównie te informacje , o których mieliście okazję przeczytać w poprzednich zdaniach . Cóż , pozdrawiam was i zapraszam do komentowania !

 
PS : oficjalnie was zapraszam do czytania , odwiedzania i oczywiÅ›cie komentowania ! 
miÅ‚ego dnia ! 

6 komentarzy:

  1. Nowa notka na nowym blogu ^^.
    O widzÄ™ zmianÄ™ ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. postanowiłam tak zmieniać kolory co tydzień . tak dla odświeżenia całości . a u mnie też nowa ; d

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeej.
    Kupuuj ciuszki to popatrzÄ™ sobie co tam w sklepach ciekawego;pp
    Oczywiście żart.
    Nie namawiam cię, ale u mnie nie zapowiada się, żebym pojechała na zakupy więc myślałam, ze coś wstawisz...
    Dawno nikt nie wstawiał nowo kupionych rzeczy;pp

    A ja oczywiście cały czas wchodzę i zapraszam również do mnie.
    NOWA NOTKA.
    Bye;**

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się i chcę wziąć udział w ankiecie :)

    Pozdrawiam i dziękuję za to, że wybrałaś mojego bloga :) http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/


    Ps.uwielbiam strone weheartit.com
    zdjęcia tam są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń