wtorek, 2 sierpnia 2011

naznaczony

Cześć kochani . Właśnie jestem po filmie NAZNACZONY . Film jest gatunkiem horror , a z reguły ja takich nie lubię . Także coś nowego dziś miało miejsce . Nie będę wam opowiadać całego filmu ponieważ jestem niesamowicie zmęczona . Czytaniem napisów dla siebie oraz powtarzaniem całego filmu Angelice , która siedziała obok mnie i przez połowę filmu jej głowa znajdowała się w popcornie . ; ) Ale całość nie byłą aż taka zła jak to sobie wyobrażałam . Co prawda nie czytałam recenzji i opinii o tym filmie , bo właściwie po co więc zbytnich wyobraźni nie miałam . Ale polecam wszystkim ( oczywiście nie licząc dzieci poniżej 15 roku życia ! ) Nie chcę tego zapomnieć więc napiszę to sobie tu . Kamili wiszę 5 złotych , natomiast Dominice 2 złote . Prawdopodobnie wszystko oddam w czwartek , jak się spotkamy . Zaraz , nie wszystko , bo Dominika wyjeżdża . Dobra , nie ważne . W każdym bądź razie Kamili 5 złoty oddam w czwartek . Oczywiście jak się spotkamy , ponieważ to nie jest potwierdzona wiadomość . Także dziś kino , jutro spotkanie z K . Natomiast po południu jadę na Pogorię , w celu zobaczenia wyglądu mojego nowego wynajętego domku . Także ja się z wami będę żegnać i zapraszam na jutro . No i zwiastun naznaczonego tak dla małej dawki tej energii , którą ja dostałam w kinie .


miłej nocy . ; )

4 komentarze:

  1. Nienawidzę horrorów!!:P

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!!
    Właśnie zostałam nową obserwatorką Twojego bloga.Zachęcam do obserwowania bloga http://szkolamilosci.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. do L : haha . dla mnie to obojętne . po prostu coś nowego . ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. do A : dziękuję Ci serdecznie . ; p

    OdpowiedzUsuń