niedziela, 10 lipca 2011

Honey - Runaway

Przed chwilką miałam okazje obejrzeć klip do piosenki Runaway . Chciałam żebyście go obejrzeli , bo pewnie nie wszyscy go widzieli a warto . Z zabieganej Warszawy na jej obrzeża i tym samym sen Honoraty . Całość prezentuje się przepięknie i urokliwie . Zapraszam serdecznie do oglądania !


CAŁOŚĆ POD LINKIEM : 






http://www.viva-tv.pl/news/runway-od-honey/

 

A ja zabieram się za jedzenie obiadu oraz opalanie się . A jeżeli chodzi o basen to jakąś godzinkę temu wróciłam . Było super , szczególnie to , że woda była lodowata ... Nie no , tak na poważnie to tylko ta woda mi przeszkadzała . Aha , no i najprawdopodobniej kolejna notka będzie jutro . Pozdrawiam was serdecznie, kochani . 

Miłego dnia , love .

3 komentarze:

  1. Super blog! Ja codziennie prawie jeżdżę na basen i woda lodowata! hihi Fajnie, że pokazałas stronę na której jest klip, bo nie miałam jak obejrzeć :-) . Zapraszam do mnie
    marysia-k.blogspot.com
    zmiana nazwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie myślałam, że to będzie wyglądac trochę inaczej : ale w sumie teledysk ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę bardzo . z racji tego , że nie wszyscy mają dostęp do telewizji bądź programu viva dałam linka . pozdrawiam i dziękuje za komentarze . ; D

    OdpowiedzUsuń