piątek, 8 lipca 2011

Lady Gaga - The Edge Of Glory

Haii ! Nie wiem jakim cudem nie wiedziałam o premierze teledysku Lady Gagi , która odbyła się 16 czerwca na YouTube . Wyobraźcie sobie , że wstaję rano o godzinie 8 ( ponieważ tu wstaje się już o 6 , także to i tak długo ) a w telewizorze , który odbiera tylko niemieckie stacje leci Viva . Kocham tą stację tak jak wszystko co powiązane jest z muzyką ( oprócz disco polo ) haha . No i leci owy teledysk . A ja zaskoczona bo nic o tym nie wiedziałam oglądam go i jednocześnie próbuję znaleźć go w Internecie dla was . Nie myślcie sobie , że godzinę szukałam tego teledysku . W tym czasie musiałam się jakoś ogarnąć , zjeść śniadanie i te sprawy . To nie jest tak łatwo . haha Pogoda piękna , słoneczko świeci także mam zamiar się zaraz opalać . A was zapraszam do oglądania teledysku oraz do wejścia na bloga Angeliki . Zapraszam serdecznie : http://andziaaaa.blogspot.com/ . Do wieczora !

 

Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz