niedziela, 25 grudnia 2011

Wigilia ♥

Cześć. ; ) Jak tam u Was po Wigilii? Jakie dostaliście prezenty? Jesteście z nich zadowoleni? U mnie Wigilia minęła w bardzo rodzinnym gronie. ; ) Dostałam bardzo, bardzo fajne prezenty z których oczywiście najbardziej byłam zadowolona z aparatu. Kodaczek. ♥ A poza tym, co na zdjęciach pod notką dostałam jeszcze dużo dużo słodyczy. :D Także nie przedłużając zdjęcia z wczoraj + zdjęcia prezentów, które dostałam. ♥
















PS: Proszę o wyrozumiałość, ponieważ są to moje pierwsze zdjęcia tym aparatem. ^^

Weronika ♥

12 komentarzy:

  1. Extra prezenty, ja niedlugo wstaiwe zdjecia moich )) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.
    Zapraszam na www.cytrynowy-sen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarzyk <3

    świetne kolczyki ;)

    pozdrawiam, Aieaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że w końcu dostałaś aparat. :)

    ano, fajnie by było. gdzie konkretniej będziesz? jakoś na uboczu czy bardziej w centrum? kto wie, może się miniemy na ulicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. What a great photos, they inspire us!
    You have a great blog too:)

    Come and check out our blog too and share your though;)


    XoXo
    H&C from Amsterdam
    www.sistersandsisters.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty, zajebisty aparat ;D.
    No ja jestem bardzo zadowolona z prezentu :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, mam te same kolczyki z h&m <33 zazdroszczę aparatu. Mi święta minęły spokojnie i bardzo szybko ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    a kolczyki są cudowne.

    zapraszam do siebie :
    http://www.niezwykle-piekne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń