wtorek, 6 grudnia 2011

prezenty! ♥

Cześć! Dzisiaj mamy mikołajki a co się z tym wiąże prezenty! Ja dostałam torbę, której już od dawien dawna szukałam. Poza tym, to dużo słodyczy i bransoletkę od Weroniki, na mikołajki w szkole. Bransoletka mi się bardzo podoba a torebka jest świetna i mega modna! A wy co dostaliście? Mieliście mikołajki w szkole, kupowaliście sobie na wzajem prezenty? A może byliście w kinie? Jeśli tak to na czym? : )







PS: Polecam: http://black-applee.blogspot.com! < 3

Wieczorem, albo jutro set. ♥

12 komentarzy:

  1. Dzięki.: D
    Podoba mi się ta torba ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. boskaa torbaa ♥
    fajne prezenty ogólnie ;)!

    obserwujemy ??
    distuuurbia.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba! :) My w szkole robimy sobie prezenty dopiero na Wigilię, więc dzisiaj nie dostałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka, marzę o takiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka !
    Fajniej by było, jakbyś robiła zdjęcia lepszej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba ;)

    Nowy adres strony, zapraszam do ponownego zaobserwowania ;)

    Zapraszam również do wzięcia udziału w rozdaniu ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń