niedziela, 4 grudnia 2011

Taki dzień jak ten mogłabym mieć codziennie... ; ) Chodzenie po sklepach, przeszukiwanie wieszaków w celu znalezienia czegoś modnego, a jednocześnie taniego. Jednym słowem uwielbiam zakupy! ♥, jednak tym razem (dla siebie) nic nie kupiłam. A mianowicie w szkole organizujemy mikołajki i każdy wylosowanej osobie kupuje prezent do 20zł. Ja wylosowałam W, i właśnie dziś kupiłam jej prezent! Nie mogę zdradzić co to jest bo pewnie ona to czyta, ale jest to coś bardzo bardzo fajnneegoooo! ♥ Oczywiście jak dla mnie, nie wiem jak dla W. Ale mam wielką nadzieję, że jej się to spodoba! ; ) Jutro mam zamiar iść do fryzjera i zrobić sobie grzywkę, także spodziewajcie się wpisu z ,,odmienioną`` mną. hehe ; ) Już za jeden dzień mikołajki! Cieszę się jak dziecko, ale tak się tym wszystkim ekscytuję, że jest to silniejsze ode mnie. Dziś mam dla was outfit. Aha! Apropos ... Chciałam wam bardzo serdecznie podziękować, za komentarze do poprzedniego wpisu. DZIĘKUJĘ ♥ Dziś kolejny outfit z moją jeansową kurtką, bo z tego co pisaliście, to bardzo wam się ona podobała.


bluzka\tunika - H&M
spodnie - H&M
buty - Deichmann
torebka - kupiona w Tunezji rok temu ; )
łańcuszek - wygrzebane w biżuterii babci ; D 

+ sorry wielkie za masakryczną jakość : \

Pozdrawiam! ♥

4 komentarze:

  1. Fajna marynarka i naszyjnik! :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor Twoich paznokci! :) Ciekawy blog :) Dodaję do obserwowanych, aby być na bieżąco z nowościami... i oczywiście zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz strasznie fajny kolor na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń