środa, 7 grudnia 2011

Wiem, że miałam dzisiaj dodać outfit. Zrobiłam nawet zdjęcia, ale spieszyłam się na Top Model i wyszły niewyraźne, rozmazane no i jeszcze ta jakość ... Jakaś masakra dzisiaj. :\ Jeszcze gardło mnie boli i mam katar. Grrrrrrrrrrrrrr! Dobrze przynajmniej, że od dziś włącznie do piątku klasy trzecie piszą próbne testy a my mamy na 11 i tylko 3-4 lekcje. Także dzisiaj sobie odpuściłam i myślę, że przez najbliższe dwa dni także. : ) W piątek jadę z koleżanką na akcję dobroczynną, która odbędzie się w centrum handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej. Będę tam dosłownie całe popołudnie a jak przyjadę (o 20), to zapewne nie będę miała już siły pisać, ale nie martwcie się! notkę napiszę rano. Natomiast w sobotę jadę z mamą, do Będzina po spodnie. Chciałabym kupić sobie jakieś z Lee, albo z Wranglera, ale nie wiem co z tego będzie, bo może się skończyć na tym, że pojedziemy do Plejady i tam kupimy coś w h&m. No ale do soboty jeszcze dwa dni, także nie ma się czym martwić. Dzisiaj moja ,,nowa`` koszula. A dlaczego nowa napisałam w cudzysłowie? Ponieważ już jako drugą dostałam ją od dziadka. : ) Jest mega wygodna i co najważniejsze mega modna! Dwa w jednym. heh :D

 





Co o niej sÄ…dzicie? : )

Miłego wieczoru!

3 komentarze: