wtorek, 13 grudnia 2011

TOP LISTA ♥

Witam was bardzo serdecznie, kochani. Ostatnio bardzo Was zaniedbuję, jeżeli chodzi o wątki muzyczne i outfitowe. Stwierdziłam, że nie warto robić zdjęć telefonem komórkowym, tylko poczekać na aparat cyfrowy, który dostanę już za kilka dni. Ale z drugiej strony tak bym chciała dodać jakiś oufit. ;\ Ale tymczasem mogę dodawać notki dotyczące muzyki, którą bez wątpienia kocham.♥ Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moją TOP LISTĘ na ten tydzień. Z racji tego, że poniedziałek nam wypadł będzie tylko 6 piosenek. Także nie przedłużając: ZAPRASZAM! ♥


1. na dziś:


2. na środę:


3. na czwartek:


4. na piątek:


5. na sobotę:


6. na niedziele:

Co sądzicie o tych piosenkach? Podobają wam się one? A może któraś jest waszą ulubioną? ; )

 i jeszcze zapraszam na tego bloga: http://black-applee.blogspot.com. ; )

Miłego wieczoru! ♥

14 komentarzy:

  1. ZAPRASZAM NA GIVEAWAY U MADDIE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie.
    Świetnego masz tego bloga : D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do obserwowania mojego bloga ;p

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 3 jest świetny, za to 6 mega nijaka... Piosenki Honey nie mają wg mnie w ogóle polotu :p Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie fajne ;)

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie piosenkę Gagi :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    www.agrafka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, obserwujemy ? Ja już dodaję i liczę na to samo <3
    magicznypedzel.blogspot.com
    uwielbiam sobotaż i jar of hearts <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fly slyszalam juz dawno, świetna piosenka! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ` mhm. ja lubię FLY. <3 innych szczerze, nigdy w życiu nje słyszałam. O.o zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ` w gl, widzę że jesteś z Sosnowca. ;3 uhuh.
    ; żółwik ;

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie! :)

    Trwa u mnie rozdanie, może spróbujesz w nim swoich sił? :)

    Pozdrawiam!

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog. (:

    obserwujmy .? ;)

    OdpowiedzUsuń