sobota, 10 grudnia 2011

shopping ♥

Z samego ranka, a dokładniej o dziewiątej rano wybraliśmy się z całą rodzinką na zakupy. Nie wiem czy wiecie gdzie są 3 stawy? Tak dokładniej, to jest to w Katowicach. Tak tam pięknie teraz te drogi zrobili i taki piękny most! ; ) A do południa i parę godzinek po, świeciło dzisiaj słoneczko więc to wszystko jak wracałyśmy wyglądało jeszcze piękniej! ♥ Odwiedziłam dużo sklepów z czego oczywiście najwięcej czasu spędziłam w moim ulubionym sklepie czyli w H&M, gdzie kupiłam spodnie. Najzwyklejsze w świecie leginso-spodnie z wysokim stanem. Mi się bardzo podobają. ♥ Potem przyjechaliśmy do domu i zamówiliśmy pizze. Tak gdzieś około godziny siedemnastej pojechaliśmy do starej pracy mamy wziąć jakieś dokumenty. Wróciliśmy do domu i zjedliśmy kolację. A teraz piszę do was. ; ) Jak Wam się podoba mój dzisiejszy plan dnia? ♥

Póki pamiętam to chciałabym Wam coś powiedzieć. Jakiś czas temu na blogu zamieściłam notkę dotyczącą lustrzanki. Było do niej dużo komentarzy a i teraz do niektórych notek odnosicie się do tamtej. Także chciałabym napisać małe sprostowanie. Otóż na święta Bożego Narodzenia (24.12) dostaję aparat cyfrowy. Lustrzanki póki co nie kupuję, ponieważ stwierdziłam, iż będę kupowała Nikona za 2500\3000. W związku z tym, iż nie stać mnie na niego w tym momencie postanowiłam zbierać na niego pieniądze. Tak więc do Bożego Narodzenia outfitów nie będzie. Jeżeli będzie taka potrzeba to będę dodawać jakieś zdjęcia, ale outfitów nie będzie. Od razu mówię. Oczywiście potem, czyli po dniu 24 outfity będą. Oczywiście w miarę możliwości. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli co chciałam Wam przekazać. 










Jednym słowem dziękuję bardzo za szoping < 3 

11 komentarzy:

  1. Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam na zakupach.
    Nie ma czasu na sen, a co dopiero na chodzenie po sklepach. Gdyby tak były otwarte do 23:00 - 2:00, to może bym się wyrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja dziś tez coś kupiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska ta bluza a spódniczka przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj też byłam na zakupach ale w bytomiu.

    A gdzie ty mieszkasz? W jakim mieście?

    OdpowiedzUsuń
  5. ajjj też uwielbiam h&m !! moglabym w nim siedzieć cały dzień ;))
    zapraszaam

    OdpowiedzUsuń
  6. o masz bejsbolówkę, zajebista :D
    Andzia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog zapraszam do mnie ! www.fotojapanka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódniczka :DD

    pozdrawiam i w wolnej chiwli zapraszam do mnie :D
    http://blikeasier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dosłownie genialne ! ;d a w szczególności bejsbolówka ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bejsbolówka ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń