piątek, 2 grudnia 2011

outfit

Witajcie kochani! Od dziś popołudnia śmiało możemy powiedzieć, że jest weekend. Jutro miałam iść z Klaudią do kina, na film po tytułem wyścig z czasem, ale moja mama dowiedziała się dziś, o zagrożeniu z matematyki. :\ Wiem, wiem. Pierwsza gimnazjum a ja już zagrożona. No, ale cóż. Ja matematyki nigdy nie rozumiałam, nie rozumiem i zapowiada się na to, że nie zrozumiem. Nie wiem, może jakimś cudem wykaraskam się z tego oceną dopuszczającą, bo w pierwszej klasie zostać nie chcę! : ) Od kilku dni nie dodawałam outfitu. Dzisiaj mam zdjęcia i to nawet nie takie rozmazane, z czego jestem bardzo zadowolona. Jeansowa kurtka włożona pod h&m`owską spódniczkę. Do tego bluzeczka w granatowo-białe paski. Biała torebeczka z motywem kokardki, niebieski pierścionek, zegarek NEXT oraz szare leginsy. Całość mi się bardzo podoba. A wam?


kurtka-LEE
bluzka-H&M
spódniczka-H&M
leginsy-zwykły sklep
buty-zwykły sklep
pierścionek-zwykły sklep
zegarek-NEXT
torebka-zwykły sklep


PS: Co sądzicie o tym, abym zrobiła sobie grzywkę? : )

Kolorowych snów. ♥

19 komentarzy:

  1. kurtka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde! Mam taką samą torebkę, tylko, że czarną ;D

    http://purtroppo-perso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog:)
    Zapraszam do mnie, do wzięcia udziału w rozdaniu!:)
    Obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie ładnie;)

    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaję mi sie , że w grzywce byłoby Ci bardzo ładnie (:
    poza tym.. świetny zestaw, kurtka, bluzka.. bardzo ładnie :)
    myślałaś może o korkach z matmy, może by pomogły ?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, szkoda tylko, że taka słaba jakość.

    zapraszam do siebie mankovskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest świetna, sama szukam podobnej. Może już nie tak intensywnie, jak przedtem (zrobiło się zbyt zimno), ale zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukałam, ale nic ciekawego nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. gorgeous bebe! really love that jean jacket!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Piękny kolor lakieru na paznokciach i kurteczka dżinsowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit : ) zagrożeniem się nie przejmuj, ja mam z chemii XD

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam, że jeżeli chcesz zrobić sobie grzywkę to powinnaś sobie zrobić asymetryczną, prosta skróci Twoją twarz i będziesz wyglądać tędzej na twarzy po prostu, asymetria wyszczupli twarz i myślę, że do Twojej twarzy będzie pasować idealnie. :)
    A i zapomniałabym:
    Nie wybieraj się z takim zabiegiem do pierwszej lepszej fryzjerki, bo te "komunistyczne" nie wiedzą co to asymetria.
    queeeniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny strój :)
    no, w grzywce by Ci było ładnie:)

    OdpowiedzUsuń