piątek, 16 grudnia 2011

happy day :*

Cześć! Byłam dzisiaj w chińczyku oraz w Biedronce. : ) W chińczyku nie było dosłownie nic, natomiast w Biedronce zakupiłam sobie czarne, bawełniane rajstopy za 15zł. Zrobiłam nawet kilka zdjęć. Jeżeli chcecie to możecie uznać je za set, a jeżeli nie to za zwykłe zdjęcia. : ) Zapraszam do oglądania. ;* 








+ chciałam bardzo serdecznie podziękować Klaudii, za to, że zrozumiała mnie i nie strzeliła ,,focha``, tylko
napisała, że dziękuję mi za ``kopa w dupę,, i naprawdę podeszła do tej całej sytuacji bardzo profesjonalnie. Dziękuję Ci, za wyrozumiałość. < 33333333333333333333333333333333333333333333

Weronika  ♥

4 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać Twoje fotki. Zdjęcia jak zwykle super ! ♥
    +dziękuje za wszystko .. ; ***








    Klaudia C. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny masz kolor lakieru do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się twoje butki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie widzę na tych zdjęciach ale buty wydają się być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń