piątek, 30 grudnia 2011

Jeans, spódniczka, workery i kilka kobiecych dodatków.

Cześć. W dzisiejszym wpisie znajdziecie coś, na co na pewno każdy z moich czytelników liczy już od dawna. A mianowicie pierwszy set robiony nowym aparatem, robiony na poważnie. ; ) Od razu mówię, że do połączenia, które znajdziecie poniżej na zdjęciach, poprzez wielokrotne wspominanie o tym na jej blogu skłoniła mnie Angelika. Z wywiadów z nią i z jej notek wyczytałam, że inspiruje się Mają Sablewską. Ja osobiście też lubię jej styl, ale bardziej lubię styl Angeliki. Jest ona bardziej uniwersalna i oryginalna, a co najważniejsze ubiera się sama a nie poprzez stylistki. (bez obrazy dla Mai) Powracając do tego co znajdziecie na zdjęciach... Jeans, spódniczka, kilka kobiecych dodatków i workery. Pewnie dla wielu z Was to coś nowego i zarazem dziwnego, ale ja tak samo jak Angelika przełamuję schematy!


 

  
 

 

koszula - H&M | spódniczka - H&M | leginsy, torebka - C&A | buty - Deichman | pasek - H&M |

zegarek - biżuteria babci | kolczyki - Limonkowyszyk.pl 





Weronika ♥

15 komentarzy:

  1. boze a teraz angelike bedziesz z siebie robic? :|
    nie masz wlasnego stylu?:|

    OdpowiedzUsuń
  2. anonimowy 18:30: Nie mam własnego stylu. Wciąż szukam inspiracji co do mojego stylu, ale puki co nie mam określonego stylu. A Angelika jest wspaniałą blogerką, którą zainspirowałam się w tej stylizacji. Nie robię z siebie kogokolwiek. Jestem sobą, tylko się inspiruję innymi. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. love ur blog :) im r new follower ... hope u can folow back x x

    http://betty-freestylescraps.blogspot.com/

    http://betty-freestylescraps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy kiedyś dożyję czasów, kiedy jeans wyjdzie z mody *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do twojego set'u wydaje mi sie, ze powinnas dac sobie spokoj z butami powzyej kostki poniewaz Cie skracaja. Powinnas tez miec dopasowana koszule, ta wydaje sie za duza, a z podciagnieta spodniczka pod piersi, rowniez Cie nie wydluza. Ja dlugo szukalam swojego stylu, jakos mnie samo natchnelo ;) Zycze powodzenia w blogowaniu. Trzymam kciuki. Pozdrawiam goraco :) a opiniami typu grubas,brak stylu itd. jak wyczytalam w poprzednich komentarzach sie nie przejmuj, tez do mnie napisal jakis anonim, ktory za przeproszeniem gowno wie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka. Chociaż nie odważyłabym się wyjść w takiej o tej porze roku. Śnieg mnie zasypuje :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :) Czekam na dalsze sety!

    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oby.. ale pierw wchodzimy i widzimy,ze chcesz sie robic na honcie sroncie,a teraz,ze na angele...w sumie z dwojga zlego wole druga

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy 13:47: Ja nie ,,robię z siebie``, jak to określiłeś\aś kogokolwiek. Ja się tylko inspiruję. A to lekka różnica, nie sądzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Susanne M: Jeans będzie zawsze modny. Znajdziesz to w każdym magazynie o modzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lotta: Tutaj, gdzie jestem aktualnie (Wrocław), nie ma śniegu i jest najcieplej w kraju. Także ja się stanowczo odważyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nikoolaa: jasne, ja się jak najbardziej tym nie przejmuję. czytam co inni ludzie mają o mnie do powiedzenia i w małym stopniu biorę sobie do serca uwagi innych + dziękuję ślicznie za opinie. postaram się coś zmienić w moich setach! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma za co :) badz soba tylko to najwazniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń