poniedziałek, 26 grudnia 2011

Pierwszy i drugi dzień świąt. ♥

Przynajmniej końcówkę świąt mogłam spędzić w miarę normalnie. Jestem aktualnie we Wrocławiu, a konkretniej w Kobierzycach i wbrew pozorom jest tu całkiem nieźle. ; ) Jest pani Ula, pan Tomek, Hubercik, Eryk i cała ferajna. haha :D Pierwszy dzień świąt spędziłam z rodziną w Katowicach, a drugi dzień świąt tzn. jego większą część w Kobierzycach. Dzięki Klaudii i spacerze, na który razem z nią się wybrałam, dzięki rozmowie w cztery oczy o godzinie dwudziestej trzeciej, mimo braku śniegu, który doskwiera do dziś zrozumiałam, przyswoiłam i polubiłam tegoroczne święta. Oczywiście przyczyniła się do tego także mama i inni ... . Także aktualnie jestem zadowolona ze świąt, a na mojej twarzy wreszcie zagościł uśmiech. ; ) A teraz ... zdjęcia! Wykonane na przestrzeni tych dwóch dni. Zapraszam serdecznie! ; )






Weronika ♥

22 komentarze:

  1. PrzecZytałam twoj komentarz pod postem wiktorii erd!:D ja wiem gdzie ona mieszka .( w sensie dokladna miejscowość bo z wroclawia nie jestem) a ty teraz tam jestes , niedaleko niej to jakbym byla na twoim miejscu to bym sie z nią spotkala!!;))) pozdrawiam!; p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja koło trzebnicy w Malinie. :)
    a Kobierzyce.. coś tam kojarzę, ale dokładniej nie wiem gdzie to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakolyki^^ fajnie, ze mialas rodzinne swieta : )) zaptaszam do mnie, tez co nie co o tych dniach

    OdpowiedzUsuń
  4. No to miałaś fajne święta. :^

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, słodko ^^
    pozdrawiam, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodasz kilka out fitów? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy 00:36: jasne, jak najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, nie mogę się doczekać outfitów.
    Przywróciłam starego bloga. xd

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm ale mam smaka na żelki !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. suepr babeczki!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fajnego bloga
    Sama robiłaś nagłówek ??
    Obserwuję . Zaobserwuj również jak mój ci się spodoba ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm , te babeczki wyglądają nieźle ;) Fajnie , że poczułaś święta . Ja od kilku lat nie potrafię :/ Nie wiem dlaczego ..

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mm te babeczki wyglądają bardzo smakowicie <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaaaam co za pyszności :P:P

    Faje zdjątka ;) pozdrawiam i obserwuję licząc na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń