czwartek, 8 grudnia 2011

bransoletka

Ostatnio zamówiłam sobie na promocji mikołajkowej bransoletkę. Co prawda jeszcze do mnie nie doszła, ale zdecydowałam, że już ją wam pokażę i mniej więcej opisze. Bransoletka jest hand made pewnej dziewczyny, która prowadzi dwa blogi. Jeden jest o modzie, gdzie prezentuje outfity, inspiracje i inne rzeczy. Natomiast na drugim blogu sprzedaję biżuterie hand made. Zachęcam was gorąco do przejrzenia obu tych blogów, ponieważ obydwa są godne uwagi!

edit: Bransoletka przed chwilką do mnie doszła. Jest śliczna! ♥



A ja wczoraj byłam, dziś jestem i jutro będę w domu ponieważ dopadła mnie choroba. Także siedzę w domu owinięta kocem i kołderką z laptopem na kolanach, herbatą w ręce, kichająca co chwile.

Miejmy nadzieję, że wkrótce będzie lepiej! ♥

15 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka. :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta bransoletka. ja bym zamówiła tylko nie wiem jak za to zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia :D.
    Zajebista ta bransoletka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. rainbowside: Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bransoletka :)
    PS: pisałaś kiedyś o ''lustrzance'' za 700 zł którą planujesz kupić ;) z tego co wiem, to nie jest lustrzanka tylko kompakt :P i to jak na kompakt tani, bo moja koleżanka ma podobny i kosztował prawie półtora tysiąca :) ja kupowałam lustrzankę firmy Sony i kosztowała niecałe 2000 i była to jedna z najtańszych lustrzanek w całych sklepie ;) lepiej wydać to kilka razy więcej i zainwestować w lustrzankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ta bransoletka. chyba zajrzę obejrzeć jej inne wyroby. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ta choroba dopada wszystkich wokoło.Mnie również,ale przez gimnazjalne testy nie szłam od środy do szkoły. Zdrowiej !

    +zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna! x3 Życzę powrotu do zdrowia :) Obserwuję i zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, śliczna :)

    zapraszam do mnie na:

    modniejsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna ta bransoletka! :))
    a ja mam Sony Dsc-w510 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. szybkiego powrotu do zdrowia ! ;)

    OdpowiedzUsuń