sobota, 17 grudnia 2011

free time :D

Cześć. Dzisiejsze popołudnie i część wieczoru spędziłam w bardzo miłym towarzystwie, a mianowicie z Klaudią. Zdecydowanie zrobiła ona na mnie bardzo bardzo dobre wrażenie. Na początku poszłyśmy do Grycana, na gorącą czekoladę. Naprawdę była bardzo dobra. Ani nie za słodka ani nie za gorzka. Naprawdę mają tam bardzo dobre desery. Następnym razem idziemy na szarlotkę! Potem zrobiłyśmy kilka zdjęć i poszłyśmy do domu Klaudii, gdzie po krótkiej rozmowie o blogowaniu, założyłam jej bloga. Ogólnie ma bardzo miłą mamę oraz śliczną siostrę. No i piękny dom i cudowny pokój. Ogólnie jest bardzo miłą, otwartą i towarzyską osobą, ale o niej samej i o jej blogu więcej kiedy indziej. W poniedziałek wybieramy się razem do wszystkich sh w okolicy. Także miejmy nadzieję, że jakąś perełkę sobie wypatrzę. Także dzisiejszy dzień w 100% udany, za co dziękuję bardzo serdecznie Klaudii. 



 

Blog Klaudii:  http://klaudia--bloog.blogspot.com. 
Blog Angeliki: http://black-applee.blogspot.com.

Weronika.

8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać , dzień faktycznie w 1000000 % udany , super się czułam w twoim towarzystwie , i dziękuję za te ciepłe słow o mnie . :* Najlepsza późniejsza "paćka" jaka zrobiłyśmy z tej czekolady !
    Super dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż też mi się zachciało czekolady : D.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://nikoolaa.blogspot.com/ zapraszam do komentowania i obserwowania ! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog!!!:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I totally love your header! SO COOL!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, did you paint this header? love it

    xoxo Daisy

    TheMandarineGirl.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hot chocolate could be nice right now :)

    OdpowiedzUsuń