środa, 1 czerwca 2011

; )

cześć , kochani . Dziś 1 czerwca czyli DZIEŃ DZIECKA . Jeżeli chodzi o mnie , to traktuje siebie i chcę być traktowana jako młodzież . Lecz gdy w grę wchodzą prezenty , to to wszystko zmienia . haha Uwielbiam być czymś obdarowywana , więc przy jakiejkolwiek okazji dostania prezentów cieszę się niezmiernie . Mam nadzieję , że wy dostaliście jakieś prezenty . Bo to jednak miłe uczucie . ; )
Jeżeli chodzi o mnie to tak zwana dawka adrenaliny przełożona jest na jutro . A mianowicie , to pojadę do sklepu po nowy APARAT . Oczywiście na tym cykl , prezenty na dzień dziecka ` się nie kończy . Tak właściwie to cały ten dzień przełożony jest na ten i kolejny tydzień . haha  Nie wiem , czy zrozumieliście , więc spróbuję to wyjaśnić jak najprościej . Jak dostanę jakiś prezent do wam napiszę . Okres trwania , dostawania prezentów na wyrywki ` to 1,5 tygodnia . haha Także energia mnie rozpiera bo nie mogę się doczekać!
Pisałam , że raczej na Top Trendach się nie pojawię , tymczasem wszystko zmierza ku pojawieniu się tam . Oczywiście , to nie jest potwierdzona wiadomość ale na 100 % to mam jakieś 50 % . Wciągu kilku najbliższych dni wszystko powinno się jakoś rozjaśnić i napiszę wam o moich planach na 5 czerwca ( data odbycia się festiwalu Top Trendy w Sopocie ) . Bilety to raczej nie jest problem , ale dojazd do Sopotu to lekki kłopocik , że się tak wyrażę . Nie wiem , ale bardzo chciałabym tam być . Z jednej strony będzie tam Honey a z drugiej znowu opuszczanie szkoły , tak jak to zrobiłam w tym tygodniu . Ale pewnie muzyka i to co kocham czyli wszelkiego rodzaju podróże oraz festiwale na żywo zwyciężą i pojadę tam na przekór wszystkim osobą , które na pewno wątpią w to , że się tam znajdę . Aczkolwiek Sopot , to nie jest koniec świata . Wsiądę w pociąg , 10 godzin i jestem . haha Zresztą to by były pewnego rodzaju  wakacje , których naprawdę mi brak !

PS : Dominik wygrał 6 edycję You Can Dance . haha A wy za kim byliście ?
PS 2 : Dziękuję wam jeszcze raz , za te już ponad 1000 wejść !
PS 3 : Zapraszam do głosowania na Honey . ( Wystarczy kliknąć na baner )


BIG LOVE .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz