sobota, 11 czerwca 2011

Witam was kochani w troszkę zimny poranek . Dzisiaj w planach mam wyjazd nad jezioro . Mam tylko nadzieję , że nie będzie padać . Zastanawiam się , czy nie kupić nowej płyty Dody . Pierwszą już mam , ale druga jest bardziej oryginalniejsza i z tego co wiem popularniejsza . No i jednak Doda to też jakiś tam element muzyki . Czyli tego co kocham . Nie wiem , chyba naciągnę mamę żeby mi kupiła . haha
Jeżeli chodzi o ten wyjazd to jest on na 14 także mam jeszcze chwilkę , którą poświęcę na codzienne czynności . Make up , mycie włosów i te sprawy .
Dziękuję wam bardzo serdecznie , kochani bo mam już ponad 1400 wejść . Wiecie bardzo dobrze , że to wiele dla mnie znaczy więc proszę was o kolejne tyle !
I na koniec video , które mnie rozśmiesza do końca . haha Nie z powodu , że to opinia o pani ` Lady Gaga , tylko z powodu , że gościu po prostu wymiata swoim zachowaniem . haha Także zapraszam serdecznie do obejrzenia i trzymajcie się cieplutko , kochani . Do zobaczenia !



Buziaki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz