poniedziałek, 6 czerwca 2011

thx

Cześć , kochani . Jestem niesamowicie ucieszona faktem iż Honey wygrała swoją pierwszą statuetkę na gali Top Trendy w Sopocie . Ten sukces w jakiejś tam mierze zależał też od mnie . Jestem emocjonalnie związana z Honey , towarzyszyłam jej i towarzyszę nadal , od początku jej kariery no i głosowałam na nią ! Jej sukces to również mój sukces więc jestem prze szczęśliwa mogąc dowiedzieć się , że Honey , swoją determinacją , silną wolą i przede wszystkim wierzeniem w to , że marzenia się spełniają  , wygrała swoją pierwszą w życiu statuetkę i to na tak wielkim przedsięwzięciu muzycznym . Oczywiście zazdroszczę osobą , które tam były i oglądały to na żywo . Ale cóż minęło i nie mogę już tam być . Następna jakakolwiek impreza muzyczna i jadę . haha Nie będę wam dołączać video z koncertu Honey , bo pewnie większość oglądała go w telewizji więc dodam viedo z innej beczki . Kochani , na eska music awards ( wiem , że to przeszłość haha ) , wystąpił pewien rockowy zespół , który niesamowicie mi się spodobał . Szczerze powiedziawszy to rocku raczej nie trawię , ale ta piosenka jakoś w pogranicze rocka nie wchodzi . haha Także , poniżej video a ja zabieram się za codzienny obowiązek kompletowania outfitu . Do zobaczenia kochani i dziękuję za już ponad 1200 wejść  na mojego bloga . ; )

 


Love . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz