niedziela, 29 maja 2011

room

Cześć , kochani . Właśnie ogarnęłam się , i zaraz zabieram się za odrabianie lekcji oraz sprzątanie pokoju . ( gdzie nie było sprzątane od 2 miesięcy ?! ) haha Piszę do was , bo obiecałam napisać . Mam nadzieję , że piosenka , She needs love ` , w poprzednim wpisie podobała wam się , bo mi bardzo . Jeżeli chodzi o jutro to out` fitu na jutro nie mam , ale postaram się zaraz coś wymyślić . Nie wiem , nie ma pomysłu albo energii . Zresztą , jak ktoś ma wszystko wywalone na środku pokoju to nie dziwie się , że nie chce mi się , kompletować stroju na jutro , Ale może odłóżmy ten temat . haha Właśnie siedzę na balkonie , pisząc wpis patrze na niebo . Jest piękne - niebieskie u góry , a na dole czerwono-fioletowe .  Super , bardzo mi się podoba .  Nawet zrobiłam dla was zdjęcie . heh


Może na zdjęciu tego nie widać , ale widok jest super , chociaż były lepsze . Ja będę spadać , bo ten pokój ... Także do jutra kochani i dziękuję wam bardzo serdecznie , za dziś ! Jesteście cudowni .

Love you , all .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz