czwartek, 23 czerwca 2011

totality

Witam was serdecznie kochani . Cały dzisiejszy dzień , tak jak zapowiadałam spędziłam na sprzątaniu . Wyniosłam 4 worki pełne papierów , butelek i innych niepotrzebnych rzeczy , które znajdowały się pod moim łóżkiem już ponad pół roku . Gdyby nie piątkowa impreza nie posprzątałabym tego w najbliższym stuleciu ! Także dzisiejsze plany odznaczone . Na jutro zorganizowana impreza , natomiast na sobotę wypad na działkę KOKO . Cały tydzień zaplanowany i odhaczony - co najważniejsze . Także mam chwilę aby napisać tą notkę , bo jak wcześniej wspomniałam cały dzień próbowałam się uporać z moim pokojem . Nie mogę się doczekać już teledysku HONEY . Jeden już ma - NO ONE . Zdobył on ponad 1000000 odtworzeń w miesiąc ! Nie jest to jakiś wielki rekord świata , ale na początkującą wokalistkę z polski - genialnie . Mam tylko nadzieje , że jej drugi teledysk czyli Runaway wypadnie tak samo dobrze . Hymm , ciągle myślę , że w poniedziałek po długim weekendzie pójdę do szkoły na 8 . Myśl , o wakacjach moge jeszcze przetrzymać , natomiast świadomość tego , że we wrześniu nie pójdę już do tej samej szkoły - tylko do gimnazjum troszkę przytłacza . Staram się o tym nie myśleć , bo właściwie po co ? Także jeżeli chodzi o pożegnanie 6 klasy to nie przychodzi mi to łatwo ale staram się to jakoś przetrzymać i myśleć optymistycznie . Dziś dzień ojca , więc wszystkim tatą na świcie łącznie z moi życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO . Natomiast wczoraj , czyli 22 czerwca był pierwszy dzień lata , więc wszystkim , którzy oczekiwali i doczekać się nie mogli lata przez cały rok życzę miłych wakacji i miłego spędzania tego oczekiwanego czasu . Wakacje rozpoczęte - dziś pierwszy dzień . Jutro drugi i wraz z nim impreza .Mam nadzieję , że Angelika przyniesie aparat i porobimy sobie trochę zdjęć - to wam pokażę . Nie będę się rozpisywać bo jeszcze zacznę pisać jakie zabawy przygotowałam na tą imprezę . Trzymajcie się kochani cieplutko . Do jutra , napisze przed imprezą - czyli o przygotowaniach . Pa , pa .

PS: 2400 wejść już za nami . Dziękuję serdecznie !!!
PS 1 : Zapraszam : http://andziaaaa.blogspot.com/  ; D



Buziaki !

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że przyniosę aparat, im więcej zdjęć tym lepiej ! Już napisałam sobie na kartce i przykleiłam przynieść aparat, żebym nie zapomniała. Już doczekać się nie mogę ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też . a tu jeszcze cały piątek i cała noc . xd a kiedy notka u cb ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. już jest ; d. A tak w ogóle to, o której jest impreza ? xd

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 . ej , a mogłybyście przynieść jeszcze jakieś chipsy , bo ja kupiłam cole , vivata , ne . i chyba jeszcze coś dokupię . ?

    OdpowiedzUsuń
  5. super fota:)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z serwisu : http://www.loveit.pl/ . zapraszam , bo są tam naprawdę inspirujące inspiracje . ; D

    OdpowiedzUsuń