wtorek, 7 czerwca 2011

hej .

Witam was serdecznie , kochani . Nadal żyję wygraną statuetką Honey . Jak wspomniałam w poprzednim wpisie jestem bardzo dumna i zadowolona z mojej idolki . 4 lata udzielania się w internecie opłaciło się . Na niedzielnych TOP TRENDACH Honey zgarnęła statuetkę od internautów . Także to już ostatnia notka , w której wspominam o tym niezwykłym wydarzeniu .
Wczoraj zmieniłam wygląd mojego bloga . Oczywiście , jak wiele razy wspomniałam to jeszcze nie koniec wielkiego remontu blogu NIKI . Pewnie jeszcze parę dobrych  razy go zmienię i zapewne nie zatwierdzę jako końcowy wygląd bloga . Także nie oczekujcie w najbliższym stuleciu zatwierdzonego wyglądu bloga i końcowych zmian . haha
Ostatnio na blogu Honey pojawiła się informacja dla fanów grafiki , którzy znają się na tym . Potrzebuje pomocy więc mam nadzieję , że jakoś dacie radę i przynajmniej część z was pomorze początkującej piosenkarce . ( szczegóły na jej blogu : www.honorata-skarbek.com )
A ja się z Wami żegnam i zapraszam na mojego facebooka oraz do sprawdzania mojego bloga codziennie , kochani .



Love .

2 komentarze: