poniedziałek, 27 czerwca 2011

shopping

Cześć ! Dziś poniedziałek czyli pierwszy dzień pełnego wakacyjnego tygodnia . Od poniedziałku do niedzieli na tą chwilę nie mam większych planów . Dziś zakupy w Plejadzie jutro mam nadzieję dzień wolny ponieważ nogi mnie tak bolą , że ledwo doszłam do tego domu . Środa dzień poświęcony sprzątaniu bo dziś zdążyłam jedynie posprzątać z wierzchu także trzeba się przemóc w sobie i po prostu posprzątać . ; D Czwartek - ponowne , tym razem większe zakupy ale także w Plazie . Piątek i cały weekend spędzie pewnie nudząc się albo co . Ale nie jestem przekonana czy gdzieś wyjdę . Wczorajsza sytuacja w komentarzach troszkę mnie zaskoczyła . Skoro pewna J wymaga od mnie oryginalności to oznacza to , że traktujecie mnie na poważnie . Naśladowałam Honey i kopiowałam od niej styl bycia , muzyki i ogólnie kopiowałam Honey - jak normalna nastolatka zafascynowana gwiazdą . Skoro wymagacie od mnie mojego , własnego i nie powtarzalnego stylu bycia oznacza to , że naprawdę traktujecie mnie jak kogoś , kto zna się na rzeczy . Nie wiem , czy znam się na blogowaniu a raczej wiem , że się nie zam . Zaczynam dopiero to wszystko . Nie jestem jeszcze nawet ukierunkowana . Nie wiem , kim chcę być w życiu . Proszę dajcie mi jeszcze odrobinę czasu na pobycie normalną nastolatką . Wiem , że powinnam odnaleźć się ale muszę się do tego po prostu przyzwyczaić . Dziękuję , że dajecie mi jakie powody do refleksji . Jesteście cudowni . Nie licząc już nawet 3300 wejść za które WAM BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ . Za wszystko po prostu - DZIĘKUJĘ . Także to takie małe podsumowanie wczorajszego dnia . Dziś zakupy . Do sklepu jechałyśmy z pieniążkami za książki . Także to było takie pierwsze zadanie bojowe jakie miałyśmy . Potem dojechać na miejsce kupić i przyjechać . Angelika miała zamiar kupić sobie spodenki ale nie kupiła . Kamila zbiera na wzmacniasz . Natomiast jeżeli chodzi o mnie to zakupiłam sobie śliczną bluzeczkę z H&M . Na promocji po 20 zł także trafiło mi się . Ale spoko , więcej rzeczy zakupię pewnie w czwartkowe popołudnie czyli w dzień , zakupów part II ` . Ogólnie dzień minął mi miło za co dziękuję osobą , które przyczyniły się do tego czyli . A i K . Pod wpisem zdjęcia bluzki a raczej topu a ja się z wami żegnam i jeszcze raz wam dziękuję za te wejścia i szczere opinie . Trzymajcie się cieplutko kochani - do jutra !




PS : Wygląd bloga zatwierdzony . Jak wam się podoba ?

buziak !

14 komentarzy:

  1. "Trzymajcie się cieplutko kochani"
    Z czymś mi się to kojarzy...

    Przepraszam.
    Chcę tylko pomóc.!

    Btw.
    Ja też muszę na jakiś shopping pojechać.
    Ale chcę też uzbierać na lustrzankę.!!!;p

    Peace;**
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy ? czyżby nie z Honey ? Przepraszam . a lepiej na lustrzankę zbierać . ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka mega ! trafiło ci się ; )) miłego czwartku na zakupach ! ; ]] pozdr. trzym. się (otros)

    OdpowiedzUsuń
  4. wgl, odbiegając od tematu notki , ile ty masz lat ; )) ? może dziwne pytanie ; DD i skąd jesteś ? ; ) (otros) ;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kojarze ; DD kiepsa z geografii ; D ;p województwo ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. śląskie . koło Katowic 20 km .

    OdpowiedzUsuń
  7. 14,ja łódż ; )) myślałam , że jak bliżej to może się kiedyś spotkamy ; DD bo liczę , że kiedyś się wybijesz ; DD jak masz jakiś talent ; ) na zakupy , to kiedyś chętnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem . pożyjemy zobaczymy . ; DD

    OdpowiedzUsuń
  9. nom, fajnie by było ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak wgl , to było coś ciekawego w H&M , bo wybieram się w środe na zakupy ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. no jak ja wczoraj byłam , to promocje były także nic nowego . ale może coś sobie wypatrzysz ; D

    OdpowiedzUsuń