wtorek, 28 czerwca 2011

sweet

Hej . Jak wspominałam w wczorajszej notce dzisiejszy dzień poświęciłam na regenerowanie sił na czwartkowe zakupy . Natomiast jeżeli chodzi o dzisiejszą notkę to przygotowałam dla was coś z dziedziny muzyki . Dziś Selena Gomez z teledyskiem , który ukazał się nie dawno - I love you like a love song . Jeżeli chodzi o samą osobę Seleny , to nadal uważam ją za słodką małą dziewczynkę grającą w Barney obok Demi Lovato . Zresztą stąd właśnie wzięła się nazwa tego wpisu . Także dziś muzycznie natomiast jutro postaram się przygotować dla was coś z dziedziny mody . Miłego popołudnia . 


PS : Zapraszam na bloga A . : http://andziaaaa.blogspot.com/ .

Pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. ja osobiście takiej muzyki nie słucham ale każdy ma inny gust , pozdrawiam i życzę miłego wieczoru . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i nawzajem . ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.
    Zabawny teledysk.;DD
    Kawałek wpada w uchoooo.

    A ja zapraszam na fotobloga.
    Założyłam go jednak bez zakupu lustrzanki i jednak z tego zakupu chyba zrezygnuję.;p
    Nie mam kasyy...

    photoblog.pl/joanneeee
    Jakbyś mogła polecić;p

    Dzięki bardzo.
    Komentuj.
    Napisz jak się podoba.
    J.;**

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zespoly-metalowe.blogspot.com/ Kamila założyła bloga ; D. Poleć w notce jak bd pisać ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. do J : polecę , no i cieszę się że założyłaś . ; D

    OdpowiedzUsuń