środa, 22 czerwca 2011

party !

Cześć . Ja już po zakończeniu i związanymi z tym emocjami . Szczerze powiedziawszy to myślałam , że będzie to bardziej kameralne przedstawianie , i ogólnie całość - ZAKOŃCZENIE 6 LAT NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ . Nie żegnałam się ze wszystkimi mając świadomość ,. że już nigdy ich nie spotkam . A mianowicie w piątek IMPREZA U MNIE NA CHACIE ! Jezu , już nawet nie myślę o zakończeniu roku tylko o tej imprezie . Dodam moich wszelkich starań , żeby ta impreza chociaż w małym stopniu przypominała komers ponieważ go nie mieliśmy . Nie będę wszystkiego zwalać na jednego ucznia z naszej klasy bo to zasługa całości- za zachowanie . Ale szczerze powiedziawszy to mam do głęboko . Sama zrobię wypasioną imprezę z mega popularnymi hiciorami , żarciem no i spaniem . Mam tylko nadzieje , że nie zwali mi się do domu pół naszej klasy  w przekonaniu , że urządzam komers . A Maciuś by przyszedł pewnie z jego tatą i aparatem na pierwszy planie , tak jak to uczynił dzisiejszego ranka na zakończeniu . haha Chociaż jakaś tam część tej klasy będzie . Mam tu na myśli takie osoby , jak Paulina Agata , Angelika , Kamila , Dominika i pewnie jeszcze parę osób . Imprezy każdego rozmiaru i skali popularności jeżeli chodzi o mnie są bardzo mile widziane - uwielbiam imprezy w każdym tego słowa znaczeniu . Poprzez imprezy typu ESKA Top TRENDY czy inne kończąc właśnie na domówkach . Mam nadzieję , że ostatnia impreza w jako takiej jeszcze klasie 6B wypadnie w miarę dobrze . Także myślałam , że będzie gorzej ale po włączeniu najbardziej popularnych i znanych hitów typu , Give me every thin tonight ` , jest luzz  . No i co najważniejsze impreza już tusz tusz bo w piątek ! Jezu nie mogę się doczekać - jest tak super czas na imprezę tego typu , że innego terminu nie można byłoby sobie wymarzyć . Pod koniec notki , który się zbliża macie piosenkę give ... i tą , przy której powstrzymywałam łzy jak się dało . Jutro miałam jechać z KOKO na działkę ale wyjazd został ostatecznie przełożony na sobotę . Także czeka mnie cały dzień sprzątania . A w pokoju nie sprzątałam pół roku - jak nie więcej . Także jutro sprzątanie . Piątek IMPREZA . No i w sobotę działeczka z KOKO . Także cały ten tydzień był zwariowany i pełen wrażeń . Poniedziałek - mc . Wtorek - lody i dom Angeliki . Sroda - zakończenie . Czwartek - sprzątanie . No i dalszą część już znacie . Także ja się będ z wami żegnać , bo troszkę mi się źle piszę w tipsach na klawiaturze . Trzymajcie się cieplutko kochani . I do jutra ! ; 3





BIG LOVE .

3 komentarze:

  1. Czas leci jak szalony ! : >

    zapraszam :

    www.amolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko ten czas leci.
    U ciebie 6 lat , a u mnie 9 lat.
    Aż się dzisiaj popłakałam.
    zapraszam do mnie.
    świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja też płakałam . a na blogi powchodzę . ; p dziękuję , za komentarze .

    OdpowiedzUsuń