czwartek, 2 czerwca 2011

cześć , kochani . miałam napisać wieczorkiem więc piszę . aktualnie znajduję się w moim pokoju , wpatrując się w , Wyznania Gejszy ` . Póki co to jest reklama , ale pewnie jak skończę pisać notkę to już jej nie będzie . Także bardzo fajny film , naprawdę polecam . Super zaadaptowana powieść książkowa .

Długo myślałam nad założeniem drugiego bloga . Doszłam do wniosku , że na razie postaram się rozkręcić ten blog , aby móc rozkręcać drugi . I tak byłoby najlepiej . Ale jeden szczegół z tej powieść ( bo to będzie na zasadzie , że to powieść ) , jest taki , że ONA  to główna bohaterka . Całość opowiada o przyjaźni . Także bądźcie cierpliwi , bo jest na co czekać .

Jeżeli chodzi o temat Top Trendów , to jadę . Nie wiem jak i z kim ale ja wygrałam podwójne zaproszenie oraz potwierdziłam obecność w Sopocie . Także nie wiem jak , ale na pewno ! haha
A tu macie jeszcze zwycięskie zdjęcie : heh 


A teraz porzondany sen ; )

LOVE , MY LOVERS . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz