piątek, 3 czerwca 2011

fashionable day , again

cześć , kochani . Właśnie mam chwilkę , aby napisać . Dzisiejszy dzień , był jednym z lepszych dni w moim życiu . A mianowicie upragnione zaaaaaaaaaakupy . Bardzo mi tego brakowało , ostatnimi czasami . A poniżej zdjęcia zakupów .


No i oprócz tego to mam taki zeszyt z tatuażami oraz skarpetki , bo już dawno ich nie kupowałam . No i ogólnie było super . Także humor i kondycja psychiczna jak najbardziej na tak . ; ) A jeżeli chodzi o Top Trendy to trwają dyskusje na ten temat , ale raczej pojadę , bo muszę zobaczyć Honey na żywo . Po prostu innego wyjścia z tej sytuacji nie ma . Trzymajcie kciuki o zgodę mamy . haha Aktualnie znajduję się już w domu i zaraz będę się pakować , bo jak pojadę to wolę być przygotowana ; )

PS : na zakupach byłam z KOKO , i dowiedziałam się bardzo dużo ciekawych rzeczy o niektórych ; )
PS 2 : z testu po 6 klasie na 40 pkt mam 22 . To i tak sporo w przeciwieństwie do kogoś kto ma 14 , czyli najmniej z całej klasy . haha


never say never .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz