czwartek, 3 maja 2012

Kobierzyce.

Cześć kochani!!! :) Wiem, że długo nic nie pisałam, ale jestem zdania, że z wolnego trzeba korzystać. Dziś mamy już czwartek więc można powiedzieć, że końcówkę majówki, z której ja korzystałam jak tyko mogłam. Opalanie się, grill, słoneczko, deszcz, burze - i wiele wiele innych. :) Póki jestem jeszcze w Kobierzycach to chciałabym korzystać na tyle ile mogę z wolnego i z tego przepięknego gorącego słoneczka, którego niestety od dziś coraz mniej. :( Aktualnie za oknem można zobaczyć deszcz, pioruny i błyskawice. :( Wracam w poniedziałek, siódmego maja - 

DO ZOBACZENIA KOCHANI! ♥




 A na koniec kilka piosenek, które ostatnio są moimi faworytami. ♥





Weronika ♥

15 komentarzy:

  1. Skrzydlate ręce- uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie na nowy post..Może ostatni;(

    OdpowiedzUsuń
  3. oj też chcę iść na grilla! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne zdjęcia! :)
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe fotki :)!!!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście piorunów jeszcze nie było takich ogromnych, deszcz nie padał chociaż zapowiadali, a po pogodzie z pierwszego zdjęcia nie było tęczy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia:) maja cos w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia :)

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :) będę tu zaglądać bardzo często.

    + obserwuję .

    Jestem tu dopiero 4 dni więc mam nadzieję, że mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, szczególnie 2 i 3. Ja , na całe szczęście mam jeszcze tydzień wolnego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń