wtorek, 22 maja 2012

KwiatoweLove.

Chociaż mam te trzynaście lat i właściwie nie powinnam chodzić na obcasach to uważam, że od czasu do czasu mogę sobie na nie pozwolić. Co prawda w moich outfitach widujecie je dość często, ale wierzcie, że do szkoły na siedem czy osiem lekcji stanowczo wybieram zwykłe trampki. Natomiast od czasu do czasu na spotkanie z koleżanką moim zdaniem są odpowiednie. W swojej kolekcji póki co mam jedne szpilki, ale myślę że to na razie w 100% wystarczy. O dzisiejszym outficie nie będę się za dużo rozpisywała, ponieważ całość jest prosta, wiosenna i poprzez szpilki ma w sobie nutkę elegancji, a spodnie, których motyw  w postaci kwiatków, dodają całości "wiosennego a właściwie letniego powiewu wiatru" w tej stylizacji. Sami zobaczcie:







A tutaj inne moje rzeczy ze wzorem kwiatków. :) A wy macie jakieś kwiatowelove w waszych szafach? ;)




Z outfitu:

spodnie - zwykły sklep | tunika - H&M | buty - zwykły sklep | kurtka - Lee | pierścionek - Limonkowyszyk

Pozostałe:

buty - CCC | sukienka - House | bransoletki - Limonkowyszyk


Weronika  ♥

17 komentarzy:

  1. świetny strój, też lubię ta piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również kocham kwiatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o dziwo coś nie mam kwiatowych rzeczy :( ale te bransoletki są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :)
    Ja mam sporo rzeczy w kwiaty :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy
    Zapraszam do mnie
    http://isabella-kuzmicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy ! śliczną masz buźkę !

    OdpowiedzUsuń
  7. buty buty buty i jeszcze raz spodnie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. 35 złotych, były przecenione! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne spodnie ;d

    zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne spodnie ;) Też uważam, że czasami można pozwolić sobie na obcasy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez obrazy ale nie powinnas nosic takich wzorzystych spodni,poniewaz masz za duze uda,ogolnie nogi...i do tego zestawu biale trampki byly by lepsze :) pozdrawiam,czemu juz sie nie odchudzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchudzam się, ale nie na szkielet, spokojnie . :)

      Usuń
    2. ale do szkieltetu to ci duzo brakuje... moze jakies cwiczenia na nogi?

      Usuń
  12. Buciki z ccc są świetne i te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń