niedziela, 27 maja 2012

Prawdziwe powietrze.

Cześć. :) Dzisiejsze przedpołudnie wykorzystałam na wyjściu z koleżanką na rower, zresztą tak jak wczoraj. Ja chyba dopiero teraz budzę się ze snu zimowego i zaczynam żyć pełnią życia. Po obiedzie pojechałyśmy z mamą i siostrą do babci i dziadka na deser w postaci pysznego ciasta z truskawkami, które stały się ostatnio moim małym nałogiem. A aktualnie siedzę sobie i oglądam powtórkę "Pamiętników z wakacji" na Polsacie. No i do wieczora czas zapewne spędzę na kompie. Poniżej outfit z dzisiaj.










marynarka - Orsay  | bluzka - H&M | spodnie - zwykły sklep | buty - Auchan | torebka - www.oasap.com

 
 Weronika ♥

19 komentarzy:

  1. bardzo ladny outfit :) mam taka bluzke tyle, że z bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba.
    Zapraszam
    isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje kochana za mile slowo :) zapomniaalam dodac ze spodnie sa urocze, szukalam takich u siebie jednak na marne bo nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha na ostatnim zdjęciu niezła perspektywa! Buty wyglądają jak namalowane :D Poza tym outfit ok. Ja teżbym miała miłe popołudnie, gdyby nie to że znowu się przeziębiłam! Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Małgosia z margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się czasem zajrzeć, jeśli mnie zaprosisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh <3 wszechobecne kwiatowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie.! Ślcznie wyglądasz.:) Zapraszam.xD

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany jakie Ty masz piękne migdałowe oczy ! <3 ...cudna torebka :)

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz! kolor torby zabójczy <3
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. o, mam podobną koszulkę!:)


    www.blondemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń