poniedziałek, 21 maja 2012

Who you are.

Cześć. Z racji tego, że cały weekend spędziłam w Kobierzycach, a mama ma coś do załatwienia w Katowicach we wtorek do Sosnowca jedziemy dopiero jutro. :) Tak więc oto tym sposobem siedzę sobie w poniedziałkowy poranek przy bezkofeinowej kawie pisząc notkę na bloga.
Ostatnio dożo myślałam na temat tego bloga, bo zjawisko "blog" czy "blog modowy" jest coraz powszechniejsze i coraz trudno jest się wzbić. Jest masę blogów prężnie rozwijających się (mówię tu oczywiście o polskich blogach), ale też jest prawie tyle samo blogów, które starają się z całych sił i nie mogą się wzbić. Nie wiem od czego zależy "pozycja blogowa", czy od stażu, doświadczenia czy od zainteresowania swoimi notkami czytelników, czy jeszcze od czegoś innego zaczynając od zachęcającego wyglądu bloga, kończąc po ładnej oprawie zdjęć. Nie wiem w jakim kierunku mam iść, żeby udoskonalać bloga, bo nie wiem czy roczne doświadczenie w jego prowadzeniu daje mi cokolwiek. Czyli co? Wniosek z tego taki, że jest za dużo blogów i trzeba większość usunąć, żeby inne mogły się rozwijać? Przecież jest demokracja, wolno uprawnienie, wolność wyboru. Każdy może robić to na co ma ochotę. Niektórym wychodzi to lepiej, a niektórzy powinni zająć się czymś innym, a przynajmniej spróbować, bo może blogowanie to nie zupełnie jest to. Ja chyba powinnam wybrać tą drugą opcję, a nawet jeżeli nie to na pewno jakaś zmiana wyjdzie mi na dobre. Może przebranżowienie bloga? Moda jakoś nie za bardzo mi wychodzi chodź się nią interesuję, ale może powinnam się tylko nią interesować a nie pogłębiać się w nią?
Znacie AngelikÄ™ z www.angelikasplace.blogspot.com? JakieÅ› dwa tygodnie temu w wywiadzie powiedziaÅ‚a, że blogowanie przede wszystkim powinno być przyjemnoÅ›ciÄ…. Jeżeli mamy potrzebÄ™ pisania notki to jÄ… piszemy, a jeżeli chcemy dodać outfit to go dodajemy. Angelika uÅ›wiadomiÅ‚a mi, że nie trzeba caÅ‚ego swojego wolnego czasu poÅ›wiÄ™cać na bloga i na outfity. Blog jest tylko i wyÅ‚Ä…cznie dla nas samych. To jest część nas - blogerek. Nie trzeba zawalać szkoÅ‚y, żeby tylko napisać notkÄ™. Można a wrÄ™cz trzeba pisać jÄ… w odpowiednim i wyznaczonym przez siebie czasie. PodporzÄ…dkowywanie siebie presji otoczenia nie da nam satysfakcji z prowadzenia bloga, bo caÅ‚y czas bÄ™dziemy chcieli coraz wiÄ™cej i wiÄ™cej i wiÄ™cej. Aż w koÅ„cu przypomnimy sobie po co zaÅ‚ożyliÅ›my bloga. Przede wszystkim po co, aby czerpać z tego przyjemność. I z tego miejsca chciaÅ‚am podziÄ™kować Angelice za uÅ›wiadomienie mi, że ja tego bloga prowadzÄ™ tylko i wyÅ‚Ä…cznie dla siebie, a jeżeli kogoÅ› to zaciekawi to bÄ™dzie mi bardzo miÅ‚o. Nie potrzebne jest mi kilka tysiÄ™cy wejść dziennie i nie wiadomo ile obserwatórów, ale nie ukrywam, że bÄ™dzie mi wtedy miÅ‚o. Od dzisiaj prowadzÄ™ tego bloga po swojemu - tak aby pokazać caÅ‚Ä… siebie. W koÅ„cu to nikabloog - mój blog i dziÄ™kujÄ™ za to, że go mam. ♥




Weronika ♥

3 komentarze:

  1. CieszÄ™ siÄ™ z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, bloga powinno prowadzić się dla siebie, wtedy kiedy ma się czas, a nie pod publikę. Najważniejsze to robić to co się lubi :)





    Portal SilesiaYoung zorganizował konkurs, w którym bardzo łatwo można zdobyć jeden z trzech zestawów kosmetyków firmy Anatomicals! Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie swojej stylizacji i może to właśnie Ty będziesz szczęśliwą zdobywczynią kosmetyków! Zapraszamy nie tylko do wysyłania zdjęć ale jak i klikania "lubie to" dzięki czemu oddajemy głosy na sowich faworytów! Więcej szczegółów o konkursie jak i nagrodach tutaj:
    http://silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    OdpowiedzUsuń