piątek, 25 maja 2012

Miłe popołudnie.

Dzisiaj przychodzę ze szkoły a tu awizo, więc jadę na pocztę a tam przesyłka z przepiękną, żółtą torebką. :) Kilka godzin po tym spotkałam się z Angeliką i wspólnie spędziłyśmy całe popołudnie. Ahh, jak ja dawno nie byłam na takim spotkaniu. ♥ W planach miałam kupić sobie strój kąpielowy i jakieś japonki, ale wyszło tak, że jutro idę po te dwie rzeczy jeszcze raz. Tak czy siak dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło w miłym towarzystwie, za co dziękuję osobie z którym go miałam przyjemność spędzić. A na koniec chciałam pozdrowić moje najwierniejsze czytelniczki bloga, a mianowicie A i A. Mam nadzieję, że miło Wam się czyta mojego bloga na informatyce. :) A teraz zobaczcie mały kolaż z Angeliką w roli głównej, (za który mam nadzieję mnie nie zabije) oraz dzisiejszy outfit. :D












 
kurtka - Reserved | bluzka - H&M | spodnie - Cubus | buty - zwykły sklep | okulary - www.iloko.pl 
torebka - www.oasap.com | miętowa bransoletka - Romantica | druga - www.crystalelements.pl

Weronika ♥

32 komentarze:

  1. Jaki strój dwuczęściowy czy jedno ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś świadoma swojego wyglądu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem świadoma i dobrze mi z tym, a twoje opinie mnie nie interesują, ponieważ są bezpodstawne. :)

      Usuń
    2. ... więc zachowaj je dla siebie :D

      Usuń
  3. Póki co dwuczęściowy, ale potem jeszcze dokupię jednoczęściowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty w bikini ? O_O współczuję ludziom na basenie hehe
      i znowu nie zaakceptujesz :)

      Usuń
    2. To prawda, że mam "kobiece kształty", ale nie widzę potrzeby dlaczego miałabyś\miałbyś współczuć ludziom na basenie. :) A co do komentarzy to tak jak już pisałam setki razy - akceptuję to co uważam za stosowne. To jest mój blog, moje komentarze i moja sprawa czy je zaakceptuje czy nie. :D

      Usuń
    3. to nie są kobiece kształty już ci to pisałam ,ale się boisz krytyki i dwa razy odrzuciłaś ,pozdro hahah weź ty masz figure beatki ,a nie kobiety ,a tak na poważnie to zrób coś z tym bo jak nie to serio w przyszłości będziesz miała problemy ze zdrowiem ,a tego nikt ci nie życzy ;)

      Usuń
    4. moje zdrowie - mój problem. ciekawe jakie ty masz problemy, że się tutaj "wyżywasz". :)

      Usuń
    5. To ,że ty jesteś taki/taka ''chuda'' to nie znaczy ,że ktoś inny ma być jakimś kościotrupem. Co Ci po tym ,że ocenisz Weronikę po wyglądzie?skoro ona i tak ma to w dupie bo się tym nie przejmuje. Ma taką figurę jaką ma i tak jak pisała wcześniej wcale jej to nie przeszkadza w życiu. Skoro komuś na basenie będzie to przeszkadzało to sam powie Ty już się o to nie martw:) nie twój problem. Po za tym wszystko jest dla ludzi.
      P.s skoro tak krytykujesz Weronikę to po co wchodzisz na jej bloga i czytasz notki? nie podoba Ci się nie wchodź proste jak drut:)

      Usuń
  4. fajnie ,że nie chcesz mi na pytanie odp. i nie zaakceptowałaś wera ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuję te komentarze, które uważam za stosowne. Nie podoba ci się, to nie musisz wchodzić na mojego bloga. Proste. :)

      Usuń
  5. Czy nie czujesz czasem ,że chciałabyś inaczej wyglądać ? ja nie jestem hejtem jak te na górze tylko się pytam bo twarz masz śliczną i jak ktoś ciebie wyzywa to szkoda mi i dlatego się pytam jak sobie z tym radzisz :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krytyką radze sobie świetnie, bo gdyby tak nie było to bym żadnego krytycznego komentarza nie zaakceptowała - sam fakt tego, że są one na moim blogu i każdy ma do nich dostęp jest już dowodem na to, że radzę sobie z tym. A poza tym, to blog gdzie każdy komentarz brzmiałby "ładnie", "pięknie" itp, byłby nudny. A co do wyglądu to nie wiem czy chciałabym inaczej wyglądać, bo w ogóle nie przeszkadza mi to w życiu codziennym. Nie czuję żadnej presji otoczenia czy czegoś w tym stylu, natomiast moje "odchudzanie" ma jakiś swój określony cel.

      Usuń
  6. Noo było zajebiście, musimy to powtórzyć. ♥
    Ale to zdjęcie ostatnie jest okropne, a tą bluzkę muszę nabyć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyszłaś, cicho! :D No bluzka ładna była :)

      Usuń
  7. Widzę cie codziennie w mojej klasie i zastanawiam się za co taki słoń z nami chodzi hahhahahhahahhahahahahahhahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się nazywasz bo jakoś nie masz odwagi się przyznać?

      Usuń
    2. nie mam odwagi bo mnie zgnieciesz zresztą za db cie znam by ci to powiedzieć w twarz bo wiem jaka będzie twoja reakcja.

      Usuń
    3. co ci zrobię? hahahahaha proszę cię :D jak mnie nie znasz to nie oceniaj, dobrze? wiesz jak to się nazywa? tchórzostwo :) masz coś do mnie to powiedz, a nie kryj się, no chyba że nie masz odwagi, co jest bardzo bardzo prawdopodobne. :)

      Usuń
  8. jaki masz cel diety ? by być po prostu ładną czy by cie nie wyzywali ? bo chłopaka to ty i tak nie znajdziesz ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po primo nie wyzywają mnie i w gimnazjum do którego chodzę ani raz nie usłyszałam jakiejkolwiek krytyki w stosunku do mnie. sekundo to ja w ogólnie nie szukam chłopaka, nie mam ani czasu ani ochoty, a cel diety pozwól, że zachowam dla siebie.

      Usuń
  9. ładnie wyglądasz : ) anonimki, przestańcie, to robi się nudne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, ale gdyby nie anonimki - jak już wcześniej wspomniałam było by tu nudno. ;) anonimy to część bloga, przynajmniej takie jest moje zdanie.

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ta stylizacja , ponieważ pokazałaś swoje atuty . Wyglądasz prześlicznie . I drogie anonimki jesteście żałosne ! Ona jest naprawdę ładna nie ma pryszczatego ryja i nie ukrywa się.. Pokazuje siebie ! Więc skończcie z tym bo to jest jak powiedziała dziewczyna bądź chłopak wcześniej - to jest nudne ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja fajna, ale najbardziej podoba mi się torebka! Taka słoneczna, wesoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja ;) Super fotki ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. JAKA GENIALNA TOREBKA♡ A JAKIE TY MASZ WŁOSY KOCHANA!

    OdpowiedzUsuń
  14. torebkę uwielbiam <3

    Zapraszam też do mnie <3
    http://kopalnia-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniuchny kolor ma ta torebka ♥

    OdpowiedzUsuń