czwartek, 10 maja 2012

Sto lat! | plans for weekend



Nie ma to jak zaczynać weekend o 15 w czwartek. :D Za jakieś dwie godziny wybieramy się całą rodziną do Kobierzyc, gdzie spędzimy cały "długi" weekend. W tamtym mieszkaniu nie ma jeszcze internetu, co wiąże się z kolejnym opuszczeniem bloga, o którym niestety muszę Was poinformować. Nie będzie mnie od dziś do niedzieli. Wieczorem w niedzielę może już coś dodam, ale może być tak, że będę zmęczona podróżą i wówczas wpis dodam w poniedziałek. Zapewne zrobić masę zdjęć i kilka outfitów, które muszę dodać, bo na kompie mam jeszcze outfity z majówki. haha :D W szkole niestety mamy tak dużo nauki, zagrożenia, poprawy itp, że wybaczcie ale musiałam się skupić na tym, a bloga odsunąć na drugi plan. Po przyjeździe w poniedziałek zamierzam bardzo wnikliwie zabrać się za bloga, więc spoko. :) Dobra, ja już muszę kończyć a Was zapraszam w poniedziałek albo w niedzielę.


 A na zdjęciu Amanda z www.amanda--bloog.blogspot.com, która mam nadzieję, będzie kontynuowała swojego świetnego bloga o modzie!!! Oraz, która ma dzisiaj URODZINY!! :D Amanda, masz talent do blogowania, ale jak widać brak ci ochoty bądź też czasu, z czego ubolewam. :( Mam jednak jak już wspomniałam ogromną nadzieję, że po tych wszystkich prośbach powrócisz do świata blogowania i do świata mody, bo wiem, że to lubisz! :) A teraz trochę standardowych, ale płynących prosto z serca życzeń: zdrowia (na feria hahaha), szczęścia, pieniędzy, spełnienia najskrytszych marzeń i wszystkiego wszystkiego co sobie życzysz! :* Uwierz, że te urodziny nie są najgorszymi na świecie. Ja całe 13 urodziny przeleżałam w łóżku z gorączką i wymiotami co 5 minut. :( Ty masz to szczęście, że masz wokół siebie przyjaciół i koleżanki. ♥

Have a nice day! :)
Weronika ♥

7 komentarzy:

  1. Najlepszego dla znajomej!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla niej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Ja również mam weekend, a w sumie to już nawet wakacje. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzalam kilka stron twojego bloga i uwazam ze jest wspanialy!
    obserwuje
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. 1o0 lat pożycz ;]


    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Można wygrać prześliczny naszyjnik.
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń