czwartek, 17 maja 2012

Roczek bloga | KONKURS !

Cześć! Dzisiaj jest dla mnie bardzo bardzo ważny dzień a mianowicie pierwsze urodziny bloga. Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, którzy zaglądają na tego bloga regularnie i komentują wpisy. Bez Was nie byłoby tego bloga. ♥ Pamiętam jak pisałam tu pierwszą notkę. Hymmm. ♥ W życiu nie spodziewałam się, że ten blog odniesie taki sukces i że będzie miał ponad 24 tysiące wyświetleń. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!!!! Dziękuję także wszystkim firmą, z którymi mam przyjemność współpracować. Szczególne podziękowania dla Limonkowego szyku i Oasap, które dały mi możliwość wgłębienia się w świat mody. Jestem bardzo uczuciową osobą i każde urodziny czy jakieś większe okazje zawsze świętuję. Jako że blog jest dużą częścią mnie, a stałych czytelników kocham nad życie w ramach pierwszej rocznicy bloga postanowiłam zorganizować konkurs. :) Jest to jeden z pierwszych konkursów na moim blogu, więc jest to coś nowego i obiecuję, że jak Wam się spodoba to będę robiła je częściej. Do wygrania jest naszyjnik z napisem Smile. :) 



A co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w konkursie? 

1. Napisz kiedy na twojej twarzy pojawia się uśmiech i uzasadnij
 dlaczego to właśnie ty powinieneś wygrać.
2. Polub mojego Facebooka. KLIK 
3. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga. (nieobowiązkowe)
4. W komentarzu napisz swoje imię oraz e-maila. 

  Jeśli jakaś osoba nie wywiąże się z regulaminu to będzie wybierana kolejna osoba. 
(Zwycięzca będzie wybierany przeze mnie na podstawie odpowiedzi na punkt pierwszy.)

Konkurs trwa od dziś do 23 maja, do północy. Dzień po zakończeniu konkursu napiszę Wam wyniki. 

POWODZENIA! 

-----------------------------------------------------------------

A wygrywa: 

Sonia
(Ze zwycięzcą skontaktuje się poprzez e-mail.)

Gratuluję. :*  

Weronika ♥

12 komentarzy:

  1. uśmiecham się gdy czytam bloga np. tego z którego czerpie inspiracje i to pozytywnie mnie nastraja, gdy inni się cieszą, kiedy wiem, że jest przełomowa chwila :P
    dlaczego ja? bo jestem pierwsza :)

    domi.knap@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej Twarzy pojawia się uśmiech kiedy moi przyjaciele są szczęśliwi, spędzam z nimi czas.Jestem szczęśliwa wtedy gdy na twarzy mojej rodziny pojawia się uśmiech :)
    Uśmiecham się również wtedy kiedy zdarzy się coś dla mnie przyjemnego np:dostanę jakiś prezent , czy ktoś napisze mi coś miłego!
    Dlaczego powinna wygrać? haha , ponieważ to mój pierwszy konkurs i chciałabym bardzo spróbować :*
    Sonia - sonia.kuzior@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny powiew wiosennego wiatru, subtelna woń czerwonej róży, promień słońca padający przez okno w niedzielny poranek. Sprawy codzienne, a niezwykłe. Czasem to wywołuje u mnie najszczerszy, niewymuszony uśmiech. Lecz mimo wszystko, mimo najcudowniejszych wybryków natury i ludzi kocham uśmiechać się na widok tego jedynego faceta. Kiedy bierze moją dłoń i delikatnie przykłada do niej usta, kiedy oddechem rysuje serca na mojej szyi, kiedy jest. Moje Szczęście przy mnie podnosi samoistnie kąciki ust do góry.

    Aneta, anetka13mikolaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ucięło mi kawałek.
    No więc wygrać powinnam dlatego, że uśmiech jest nam do życia niezbędny, taki naszyjnik byłby dla mnie genialnym przekazem. Mogłabym z dumą pokazywać, że warto się uśmiechać. No i nie ukrywajmy, że sama bym się mogła uśmiechnąć, gdybym go dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://beautiful-remains.blogspot.co.uk/ obserwujemy??
    napisz odp. na blogu :) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej twarzy pojawił się uśmiech kiedy dostałam mojego pieska , byłam wtedy bardzo szczęśliwa . :))
    Chciałabym wygrać dlatego , że nigdy w żadnym nie wygrałam i chciałam spróbować :)
    Paulina
    paula982310@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, my dopiero zaczynamy i mamy nadzieję że uda się nam wytrzymac na naszym blogu tyle co Tobie. Serdecznie zapraszamy do nas www.murderfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pozytywna nagroda , powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ! Obserwuję i komam - liczę na to samo u mnie.


    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny konkurs :3
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń