niedziela, 29 kwietnia 2012

Hit the lights.

Dzisiejszy dzień jest tak słoneczny, że ledwo wytrzymałam, przez te kilkanaście minut robienia zdjęć na dworze. W dzisiejszej stylizacji głównym motywem jest minimalizm, którego w ostatnim czasie coraz częściej używam w moich outfitach. Jeansowa koszula, bluzka z motywem plaży oraz spodnie i buty w kolorze beżu - wszystko to znajdziecie na zdjęciach poniżej.








 






bluzka - C&A | koszula - H&M | spodnie - H&M | buty - CCC | bransoletka - od babci





Weronika ♥

22 komentarze:

  1. Fajniutka stylizacja i piosenka oczywiście również:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka
    obserwuje & zapraszam do mnie
    http://extranjera-corazon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ;)
    Mam takie same spodnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny outfit :)

    pozdrawiam, Aieaa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. siema , obserwóję tego bloga , i jest bisty.!
    zapraszam do mnie ;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/
    nowa dzisiejsza notka.!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka :) i lubie tą piosenke :)
    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. wielki plus za sukienkę! idealna na majówkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny lakier.
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy ta narzutka jest w kolorze miętowym czy jest jeansowa, ale bardzo mi się spodobała :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit ;) pasuje Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna koszula, ale nie ugotowałaś się w niej?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNIE WYGLĄDASSZ :)
    śliczny zestawik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cute!


    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koszula, podoba mi się całość ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit a zwłaszcza koszula;) Uwielbiam tą piosenkę ;) Super blog ;) Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń