środa, 23 listopada 2011

zakon\zdjęcie

Cześć! Wczoraj byliśmy razem z klasą w Zakonie Karmelitanek w Sosnowcu. Siostra zakonna opowiadała nam, o tak zwanych krajach trzeciego świata. O tych wszystkich chorobach tam panujących, braku pożywienia, możliwości kształcenia się i o wielu wielu innych przerażających i mogących się wydawać niemożliwymi dla ludzi z miasta w XXI w. Nawet nie będę się rozpisywać na ten makabryczny temat, tylko powiem jeszcze o akcji, która pomaga dzieciom z Afryki. Notkę o tym możecie znaleźć pod tym linkiem KLIK. Wszystko co chce wam właściwie o tym powiedzieć jest zawarte w tej notce tak więc kończę. A na koniec jedno takie zdjęcie z dziś, które według mnie ma coś w sobie, co sprawia, że jest magiczne. Co o nim sądzicie? : )



A ja jutro do szkoły na 11 hehe. : )

Kolorowych snów! :D

6 komentarzy:

  1. to straszne co się tam dzieje. ludzie naprawdę powinni pomagać innym! ja kiedy będę starsza mam zamiar zaadoptować dziecko na odległość, aby miało możliwość kształtowania się i lepszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie :) To dobrze, ze często porusza się temat trzeciego świata i miło, ze ludzie chcą pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. toć Ty wysoka jesteś :) moje koleżanki po tyle mają a mają 17 lat :P a Ty urośniesz jeszzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też duzo wiem co dzieje się w Afryce i nawet chociażby w Chinach. To straszne, że żyjemy w takim wieku, że jedni zyja w pelnym dostatku, a inni nie maja za co zyc..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie jest super, takie refleksyjne. Jak dla mnie.:)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń