niedziela, 6 listopada 2011

lustrzanka

Cześć! Wczoraj i dzisiaj wbrew pozorom wstawania o godzinie 10 wstałam o 8. Oczywiście moja siostra mi w tym pomogła, trzaskając drzwiami, dzwonieniem do koleżanek o 6 rano itp. haha : ) Za chwilkę zabiorę się za lekcje, ponieważ od środy niesamowicie olewam ją sobie. Potem pójdę się wykąpać i jedziemy z mamą i siostrą do babci na obiadek. Ale najlepsze będzie potem, ponieważ wybieramy się do Media Markt obejrzeć lustrzanki. Nie wiem, czy wiecie ale jest ona moim absolutnym must have. Wczoraj przeszukałam całe Allegro i znalazłam nową, o całkiem dobrych parametrach a co najważniejsze o śmiesznie niskiej cenie 700 złotych. Wszystko fajnie i okej, tak więc w najbliższym czasie mam zamiar się w nią zaopatrzyć. No, do końca roku powinnam ją już mieć. Także macie tutaj zdjęcia tego modelu. A tymczasem ja już zmykam robić lekcje!


APARAT FUJI FinePix S2960

APARAT FUJI FinePix S2960

APARAT FUJI FinePix S2960

Miłego dnia kochani. : )

24 komentarze:

  1. wow ! 700 zł ? super cena, ja też się powoli rozglądam z lustrzanką i przeglądałam same powyżej 1000 zl

    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. lustrzanka, marzę o niej i marzę, ale chyba mogę sobie tylko pomarzyć, świetny aparat (:
    smacznego obiadku u babci (:
    zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 700zł ? jej tania.. ;p

    och znam to uczucie kiedy budzisz się przez np. rodzeństwo ;D mam ochotę wszystkich pozabijać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. a może coś z tą lustrzanką nie tak skoro taka tania:P

    OdpowiedzUsuń
  5. będę bardzo szczęśliwa jeśli polecisz mojego bloga , ja twojego również mogę (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz później jak kupisz, jak się lustrzanka sprawdza, bo cena jest zadawalająca ; ) I zrób parę próbnych zdjęć : D Mam nadzieje, ze są jakieś obiektywy do tego aparatu ... : )

    OdpowiedzUsuń
  7. super okazja!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  8. 700zł - ja bym jednak wolała odłożyć i kupić coś porządnego, ew. za tą cenę aparat.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :)
    podoba mi się tutaj ^^

    obserwujemy ? :D

    pozdrawiam,
    Dejwid ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co tak mi się wydaje ,że to nie jest lustrzanka ten model ,ponieważ moja ciocia ma cos podobnego w tym stylu więc pewnie to jest aparat cyfrowy tylko poprostu wygląda jak lustrzanka :) Po za tym lustrzanka ma chtba trochę inny obiektyw czy coś takiego :)


    zapraszam do mnie ;*

    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a to możliwe ,że lustrzanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny aparacik, przystępna cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupuj jak najprędzej i umieszczaj tutaj zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. hej :D z tego co widze to nie nie jest lustrzanka :D
    ja mam coś takiego i jest to kompakt :D



    jesteś przurocza ! dziekuję Ci bardzo za miłe słowa!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam nikona coolpix P100
    to jest to samo tylko inna marka :D
    moj kosztował 1200 i to nie są lustrzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba nie jest lustrzanka...
    Wątpię w to,moja przyjaciółka ma ten aparat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lustrzanka to zajebista sprawa! ale zakup dobrze przemyśl!

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń