środa, 2 listopada 2011

Christina Perri - Jar of Hearts

Witajcie! Dzisiaj chciałabym poruszyć wątek muzyczny, a inaczej mówiąc polecić wam piosenkę. Parę razy ją słyszałam w radiu ale potem jakoś mnie nie korciło, aby poszukać w internecie jej tytułu. Wczoraj niczego nie świadoma przeglądam blogi, komentuje aż tu nagle notka z video na końcu. Mówię a co tam, odsłucham sobie. No i okazało się, że to właśnie ta piosenka. Nie wiem, czy można ją nazwać balladą, ale jest ona zdecydowanie w moich klimatach. Chociaż moich upodobań muzycznych nie można ograniczyć, do jednego gatunku muzycznego. Uwielbiam rock, pop, hip-hop. Po prostu kocham muzykę w każdej postaci. ♥ Zapraszam. 




Miłego wieczoru, kochani.  ♥ 


W. 

8 komentarzy:

  1. Przyjemny Blog :) zapraszam do mnie :)

    http://aleksandra-witkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ona ma cudowny głos ;)

    Zapraszam do mnie! ;) Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj go do obserwowanych mi będzie bardzo miło ;> I również się odwdzięczę! ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja równiez dodaję ;>

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no ideal z ciebie,hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie w tym problem że ja nie mam pomysłu ;/
    to ja poproszę i liczę na twoją kreatywność ;D

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio wpadłam na Perri :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie! :)

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń