wtorek, 29 listopada 2011

książka

Od dłuższego czasu biegam za panią bibliotekarką i dzisiaj nareszcie była w szkole, dzięki czemu mogłam wypożyczyć lekturę na grudzień. Czytam ją od przyjścia ze szkoły i szczerze powiedziawszy, to całkiem nieźle mi idzie. Do tej pory przeczytałam już ponad jedną trzecią książki! A poza tym, to dziś odrobiłam (pierwszy raz w tym roku szkolnym) pracę domową z matematyki. Także jestem z siebie mega dumna i zadowolona. I jeszcze ten wygląd bloga. Według mnie jak najlepszy do tej pory! Dzień jak najbardziej na plus... : )




Dobranoc ♥

6 komentarzy:

  1. Ja też ją czytam xd . I też już jestem na większej połowie tej książki . A i tak się złożyłoo że jestem z twojej klasy . ;D . Na prawdę świetnego masz tego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  2. moje uczucia co do tej książki są mieszane...;).
    Wpadnij do mniee xd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie skończyłam "Dziady" i teraz biorę się za "Pana Tadeusza".... lubię czytać książki , nawet bardzo , ale 6-7 lektur w miesiącu to już lekka przesada ;) Książka bardzo fajna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. my skąpca czytaliśmy w pierwszej kl gimnazjum :) więc życzę powodzenia :)obserwujemy???

    modniejsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń