piątek, 11 listopada 2011

Wyjazd integracyjny\11.11.11

Cześć! Przed momentem wróciłam z kina. Film pod tytułem ,,Wyjazd integracyjny``, tak jak się zresztą spodziewałam był prze zabawny! Uśmiałyśmy się z Magdą, chyba za wszystkie czasy. haha : ) Obsada była świetnie dobrana, piosenki użyte w filmie w 100% oddawały humor i styl tej komedii. Było to pewnego rodzaju kilkanaście minut dobrej inspiracji. Naprawdę film mi się bardzo podobał, polecam!! : )
A teraz o 11.11.11. Właśnie oglądam wydarzenia i nie mogę uwierzyć w to, że w dniu kiedy powinniśmy świętować, być dumni i się cieszyć, Polacy podpalają samochody, walczą z policją i zachowują się jak zwierzęta w dziczy. Naprawdę nie rozumiem tego. Nasi dziadkowie walczyli za to, żebyśmy teraz mogli nazywać się Polakami i mieszkać w Polsce, a ludzie ( oczywiście nie wszyscy ) traktują to jak prehistorie, która miała miejsca 2mln lat temu. NIE! Jeszcze 200 lat temu nie było tak kolorowo. Jeszcze 100 lat temu tak nie było. Po prostu nie rozumiem tego i szczerze to nie chcę zrozumieć. Poniżej macie jedną z piosenek użytych w filmie Wyjazd integracyjny. ; ) 


PS:A tak na marginesie to jest to jedna z moich ulubionych piosenek! ♥
PS1: Dziękuję, za 61 obserwatorów! ♥

Miłego wieczoru, kochani! ♥

11 komentarzy:

  1. właśnie miałam iść do kina na tej film(:
    teraz na pewno na niego skoczę (:
    tak, zgadzam się z tobą i opinią na temat dzisiejszego święta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog;) Obserwuje
    Pozdrawiam ;*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super , że byłaś na tym filmie :))
    Ja mam ochotęobejżeć " Listy do M " i własnie ten "wyjazd integracyjny " pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój blog!
    Jest super ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. moi rodzice byli na tym w kinie. podobno fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam różne opinie o tym filmie ;p moze sie wybiore ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;)
    + Obserwuję i liczę na rewanż :)

    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest kurtka :)! a co do filmu to mam w planach obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, czyli co, polecasz ten film? Bo chyba się wybiorę na to do kina. Co do Twoich obserwacji na temat święta niepodległości - całkowicie się z Tobą zgadzam. Niektórzy ludzie mają po prostu brak szacunku do ojczyzny ;( Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń